*Suho pov*
Kenapa aku tak tau yang dia satu university dengan aku? Aku tak pernah jumpa dia pun. Siapa dia eh?
Aku: oppa tak pernah jumpa pun.
Baekhyun: memang pun hyung dia ni waktu kat university asyik nak teperap dalam library sebab tu hyung takkan jumpa dia.
Hani: yeap.
Suzy: Hani unni ni budak nerd sebab tu oppa tak pernah jumpa dia waktu kat university.
Aku: budak nerd yang selalu ikut korang tu ke?
Baekhyun: yeap. Hani lah tu.
Aku: ohh budak nerd tu. Rupanya Hani, sekarang ni dah cantik. Tak lagi budak nerd pun. Tapi waktu kat university oppa memang tak pernah tengok muka Hani depan depan. Just dari belakang je.
Hani: ye waktu kat university memang takde sorang pun yang nak pandang saya.
Baekhyun: by the way hyung saya nak ajak korang berdua minum kat cafe depan tu.
Suzy: yeap cafe kitaorang.
Hani: cafe korang? Sampai hati korang tak bagitahu aku.
Baekhyun: hehe surprise..
Aku: boleh jugak. Jagi okay tak?
Hani: saya okay je. Tapi baekhyun free ke ni? Aku taknak keluar duit..
Baekhyun: free untuk bakal pengantin baru.
Aku: okay jom.
Kat cafe baekhyun...
Suzy: two latte for both of you.
Aku: kamsahamnida.
Hani: mana peginya si Baekhyun tadi?
Suzy: oppa pegi jamban..
Hani: ohh..
Baekhyun: kau rindu aku lah tu kan?
Hani: takde makna nya aku nak rindu kau.
Baekhyun: jangan jealous hyung kitaorang memang suka bergurau macam tu.
Aku: takpe..
Hani: oppa dia ni kalau nak bergurau memang tak pandai nak control. Tengok bini dia tengah pregnant macam tu pun dia nak bergurau rindu rindu kat perempuan lain.
Baekhyun: aku bergurau je kan?
Hani: kau tau tak perempuan pregnant ni sensitive?
Baekhyun: yeke?
Hani: kau tak boleh bergurau macam tu sebab nanti Suzy jealous.
Suzy: dia memang macam tu unni. Susah nak faham perasaan saya.
Hani: kau tengok tu sensitive dia dah datang.
YOU ARE READING
[C] It's You 「suho」
FanfictionStart: 9/2/16 End: 24/3/16 Published: 26/3/16 Status: Completed. Language: Malay. Description: Ahn Hee Yeon lebih dikenali sebagai Hani, seorang perempuan nerd yang tak cantik. Hidupnya sungguh bahagia tetapi tiba tiba sesuatu yang buruk telah terja...