4 YEARS LATER..
*Hani pov*Korea... Aku balik kat sini sebab Baekhyun dan Suzy nak kawin next week. And lepas ni aku akan tinggal kat sini. Aku dah lupa kan semua yang terjadi 4 tahun lepas. Sekarang hidup aku dah cukup bahagia sebab aku dah capai yang aku mahu dan aku ada puteri yang sentiasa buat aku happy. Ahn Su Yeon my little 4 year old little princess. Hidup aku dah banyak berubah since Su Yeon lahir. Pada waktu aku melahirkan Su Yeon baru aku perasan yang Su Yeon memang tak bersalah dan aku memang tak boleh benci kat dia sebab dia memang tak berdosa dia dan aku sama, kitaorang cuma mangsa keadaan.
Suyeon: mummy? Are we going to live here? In korea?
Aku: yeap.
Suyeon: is it more fun than New York?
Aku: yes.
Suyeon: mummy? Who are we waiting for?
Aku: my friend.
Suyeon: who? Uncle Baeky and Aunty Suzy?
Aku: yeap. Your grandma cant pick us now because she is busy. And uncle Min Seok also cant pick us now.
Suyeon: but still we can use Taxi mum. What for waiting for uncle Baeky?
Aku: what did I said? Don't speak english here. I teach you how to speak korean right?
Suyeon: ne mummy. Mianhae.
?: Hani sshi?
Aku: Lay oppa?
Lay: sorry sebab lambat. Baekhyun dan Suzy tak dapat datang sebab hari ni ada pre wedding photoshoot.
Aku: oh takpe.
Lay: saya hantar awak dan anak awak balik.
Aku: ne. Kamsahamnida.
Lay: *senyum*
Suyeon: mummy siapa uncle comel tu? Your namjachingu?
Aku: ani..
Suyeon: then who?
Lay: I'm your mother's friend.
Suyeon: ohh okay.
Lay: what is your name little princess?
Suyeon: Ahn Su Yeon imnida.
Lay: okay my name is Lay. Just call me uncle Lay.
Suyeon: ne.
Lay: shall we go now?
Aku: *angguk*
After two weeks...
Bosannye.. Si kecik Su Yeon dah start masuk tadika hari ni. Baekhyun dan Suzy pegi honeymoon kat Jepun. Then omma dan Umin oppa ada meeting kat Incheon. Aku sorang kat rumah ni. Bosan jugak takde kerja ni. Dah banyak tempat aku pegi tak jugak dapat kerja.
YOU ARE READING
[C] It's You 「suho」
FanfictionStart: 9/2/16 End: 24/3/16 Published: 26/3/16 Status: Completed. Language: Malay. Description: Ahn Hee Yeon lebih dikenali sebagai Hani, seorang perempuan nerd yang tak cantik. Hidupnya sungguh bahagia tetapi tiba tiba sesuatu yang buruk telah terja...