Otvorila som dvere a vyšla som zo záchoda. Keď ma Niall zbadal, zdvihol sa zo zeme a opäť stál na pevných nohách. Zdvihol jedno obočie a premeral si ma pohľadom. V tej chvíli som chcela vedieť, nad čím premýšľa.
„To už si aj hotová? Tak rýchlo?" Omyl! Myslím, že som nemala chcieť vedieť, nad čím premýšľa Niallova chorá myseľ..
„Si nechutný, Niall," s hraným odporom, ktorý mi vôbec nezožral, som sa na neho pozrela. „Myslím si, že by neprospelo nášmu vzťahu, či už falošnému alebo tomu kamarátskemu, aby som ti hovorila, čo robia dievčatá na záchode. V deň, keď ti to prezradím, stratím svoju hrdosť."
„No, ja som ju už stratil. Dnes! Keď som ti vyberal tampóny v drogérii."
„Ale stále ti niečo zostalo," usmiala som sa.
„Čo?" divil sa Niall. „Moja sebaúcta?"
„Mala som na mysli seba, ale ani tá sebaúcta nie je zlá." Vydržala som zadržať smiech, ale keď sa na mňa tak prekvapene zadíval, rozrehotala som sa úplne. Minimálne susedia ma počuli určite.
„Poď sem, nech ťa objímem, ty niečo, čo mi zostalo." Niall roztvorili svoju náruč a objal ma tak silno, že som ledva dýchala. Preto som sa snažila dostať ruku do malého priestoru medzi našimi telami. Podarilo sa mi to, dotkla som sa Niallovej hrude a odtlačila ho od seba.
„Fúúúj, Niall," začala som si dlaňou drhnúť jazyk. „Práve som ochutnala chuť a ucítila vôňu tvojho podpazušia. Keď si bol v tej drogérii, mohol si si kúpiť dezodorant." Stisla som si nos palcom a ukazovákom pravej ruky. „Nechutné!"
„Ally, Ally," krútil Niall hlavou a uškŕňal sa pritom. Pozeral sa za mňa a jeho zvyčajný úškrn mu zmizol z tváre. Natiahol sa po noviny na konferenčnom stolíku v obývačke. Nemusela som trikrát hádať, kto je na titulnej strane. Vedela som to. Boli sme tam my dva – ja a Niall –, ako sa bozkávame.
Ani neviem, pre čo som ho pobozkala na ulici, keď som vedela, že nás sleduje minimálne jeden fotograf. Vtedy som nerozmýšľala, proste som ho pobozkala. Asi som si myslela, že je načase sa o našom vzťahu podeliť s verejnosťou. Čím skôr to bude, tým lepšie. Aj tak už celý týždeň každý polemizuje, čo spolu máme.
Bolo tu niečo, čo mi prišlo zvláštne. Pri tom bozku.. Ja.. Cítila som sa inak. Možno som do tohto dala niečo, čo iným bozkom chýbalo. Radšej som to pripisovala tomu, že to bol náš prvý bozk na verejnosti. Musel vyzerať ozajstne. Ale prečo sa zdal trochu skutočne aj mne?
Odkráčala som do kuchyne spraviť čaj. Zvolila som svoju obľúbenú jablkovo-škoricovú príchuť. Po pár minútach som priniesla dve šálky – jednu pre mňa a druhú pre Nialla – do obývačky, kde sedel Niall a stále čítal tie noviny.
Prisadla som si k nemu a bez slova mi podal noviny, ani som si ich nemusela pýtať. Na titulnej fotke svietil nápis Prekvapenie roka!, dokonca spravili desaťstranovú prílohu s našimi fotkami. Nalistovali som si tie strany a preletela ich rýchlo očami.
Musela som uznať, že vyzerali fakt reálne. Sama by som tomu celému uverila, keby som nepoznala pravdu. Môžem si s Niallom zaplieskať. Zvládli sme to na výbornú!
„Nevedela som, že sme až takí dobrí herci," zasmiala som sa a nalistovala som si stranu, kde o nás písali. Nahlas som začala čítať: „O veľké prekvapenie sa postarali včera v popoludňajších hodinách člen britsko-írskej chlapčenskej skupiny Niall Horan (18) a spevácka megastar svetového kalibru Ally Stars (17). Nikto z nás nečakal a nebol pripravení na to, čo sa včera stalo. Jednému šikovnému fotografovi sa ich podarilo odfotografovať pri bozkávaní! Celé sa to udialo pred Starsovej londýnskym bytom, ktorý si kúpila, aby mohla nájsť svoju biologickú matku. V minulom čísle ste sa dozvedeli, že ju aj naozaj našla!
Ale vyzerá to tak, že našla aj niečo iné! Nad Londýnom sa znáša mladá hviezdna láska. Podľa nás sa k tebe rozhodne hodia. Spája ich neskutočný talent v hudbe a záľuba v jedle. Ako pár musia fungovať perfektne! Zdroj z blízkeho okolia spevákov, ktorý nechce byť menovaný, nám prezradil, že spolu chodia už nejaký ten piatok. Nechcú svoj vzťah uponáhľať a berú ho naozaj vážne. Ale pred nami sa už neschováte. Budeme vás sledovať! Želáme vám ešte veľa šťastia a pevné nervy."
„Už sa nedá cúvnuť," povzdychol vedľa mňa Niall.
„Viem.. Šou sa začína."
„Inak ako sa máš?" spýtal sa z ničoho nič.
„Dobre, prečo?"
„Vieš, ako to myslím.."
Čelo sa mi od údivu skrivilo. „Nie, neviem."
„Keď máš svoje dni.."
„Aké svoje dni?" Vtedy som pochopila, kam tým mieri. „Vážne chceš vedieť, ako sa cítim, keď mám menštruáciu?" Buchla som ho plecom do toho jeho. „Si divný, Niall."
„Nie viac ako ty."
„To je pravda," priznala som a usmiala sa na neho. „Často ma bolieva brucho, ale snažím sa to zniesť. Vďaka menštruácií budem mať predsa v budúcnosti deti."
„Mohol by som ťa pomasírovať, kedy si chcela," ponúkol sa. „Určite by si sa uvoľnila.
„Nemám maternicu na chrbte a bez urážky, Niall, ale nedovolím ti masírovať moje brucho. Až tak dobre a dlho ťa nepoznám. Nemôžem nechať tvoje prsty tak blízko mojich pohlavných orgánov."
„Vieš, Ally, oceňujem, že nazývaš veci, tak ako sú. Ale občas by si mohla zostať radšej ticho. Normálne som ti ponúkal masáž. Nehľadaj v tom žiadne postranné úmysly. Nechcem s tebou mať sex."
Chytila som sa za srdce. „Niall, práve som sa kvôli tebe psychicky zrútila. Moje srdce je na dve polovici. Ublížil si mojim citom. Teraz si šťastný?"
„Ach, Ally," krútil Niall hlavou. „Občas neviem, čo si mám o tebe myslieť.."
Zasmiala som sa. „Len to dobré, samozrejme."
„Niekedy mi to neuľahčuješ."
„Ja si tebe vždy myslím len to najlepšie." Bola som tak blízko neho, ale cítila som sa, ako keby nás delil oceán. Mala som Nialla rada, veľmi rada.. Užívala som si čas, ktorý sme spolu strávili, a tešila sa na naše ďalšie stretnutia. A pritom sme nerobili nič zvláštne. Len sme jedli, smiali sa a stále sa rozprávali. Občas o hlúpostiach, ale s Niallom sa dalo rozprávať o všetkom. Od tém, ktoré sú pred chalanmi tabu, ako menštruácia, alebo aj o vážnych veciach, ako o mojej biologickej mame.