Chapter 37

865 48 0
                                    

Ďalší deň som strávila pripravovaním sa na Video Music Awards. Bola som nominovaná asi v dvoch kategóriách, ale veľkú šancu na výhru som si nedávala. Plánovala som to tam presedieť. Teda až na jednu výnimku, keď mám ísť vyhlásiť spolu s One Direction víťaza Best Male Video. Očividnejšie to byť ani nemohlo. Urobili to naschvál! Lebo s Niallom chodím, tak s ním musím vyhlásiť víťaza.

Sedela som v rovnakom rade ako Niall, asi šesť miest ďalej od neho.

Bola som rada, že Katy Perry vyhlásila práve One Direction za víťazov kategórie Best Pop Video. Počula som, ako ich fanúšičky, ktoré tu dnes večer boli, kričali od radosti. Keď prechádzali okolo mňa, Niall sa na pár sekúnd zastavil, aby ma objal.

„Gratulujem," zablahoželala som mu do ucha, lebo cez ten hluk by ma inak nepočul.

Usmial sa a ponáhľal sa za chalanmi, aby ich dobehol. Keď prišli na pódium, videla som, ako pobozkal Katy. Vedela som, že to je len tak zo srandy. Ale aj tak bolo zvláštne pozorovať ho, ako sa bozkáva s niekým iným.

Po Niallovej ďakovnej reči som sa postavila a odišla do zákulisia. Musela som si dávať extra pozor, aby sa mi šaty nezaplietli do nôh. Inak by som sa rozčapila na podlahe. Nebolo by to príjemné, ale novinári by mali o vtipnú titulku postarané.

V zákulisí som už videla stáť chalanov. Smiali sa a krútil odlomenou vlajkou ceny, ktorú práve vyhrali. Podišla som k nim a pozdravila ich mávnutím ruky.

„Ally, ty si mi ale chýbala," skríkol Harry a objal ma. Na chvíľu som nemala pevnú pôdu pod nohami, lebo ma zdvihol do výšky.

Prišiel za nami nejaký zamestnanec s kartičkou, na ktorej bolo jeho meno a funkcia, zavesenou na šnúrke okolo krku a malým mikrofónom v uchu. Podal nám ružovú obálku s menom víťaza a tri mikrofóny, ktoré sme si mali rozdeliť. Vyzeral trochu neprítomne, lebo počúval príkazy, čo mu niekto hovoril do ucha. Potom sa duchom vrátil opäť k nám.

„Mali by ste spomenúť ten bozk s Katy Perry. A spraviť z toho takú krátku vtipnú slovnú prestrelku. Týka sa to vás dvoch," ukázal na mňa a Nialla. „Potom môžete uviesť nominácie a vyhlásiť víťaza."

„A cenu Best Male Video prichádzajú odovzdať Ally Stars a čerství víťazi Best Pop Video skupina One Direction."

Prišiel čas ísť na pódium. Prvý naň vstúpil Zayn, potom Liam, Louis, Niall, Harry a nakoniec ja. Zoradili sme sa, aby nás bolo všetkých vidieť.

Mierne som sa naklonila, aby som videla na Nialla. „Tak, Niall, aký bol tvoj bozk s Katy Perry?"

Namieril mikrofón pár centimetrov pred svoje ústa. „Úžasný."

„Mala som možnosť to vidieť," urobila som grimasu, na ktorej sa začalo publikum smiať. Hrala som sa na urazenú. „Neostáva mi nič iné, než si nájsť tiež nejakého fešáka, ktorého pobozkám. Nominácie na Best Male Video, poprosím."

Harry sa nahol k mikrofónu, ktorý držal Niall. „Ja sa hlásim," povedal. Publikum sa zasmialo, ale diváci pred televízormi to pravdepodobne už nepočuli, ale vedenie spustilo nominácie.

Čoskoro opäť zasvietilo červené svetielko na kamere, ktorá nás snímala. „Takže kto je víťaz?"

„Víťazom kategórie..." začal Zayn.

„...Best Male Video sa stáva..." pokračoval Louis.

„...Chris Brown – Turn Up The Music," prezradil Liam, ktorý otvoril ružovú obálku.

Odovzdali sme mu cenu a ja som sa vrátila na svoje miesto. Chalani sa pripravovali v zákulisí na vystúpenie s piesňou One Thing.

Už som veľmi nesledovala priebeh odovzdávania. Stále som musela myslieť na svoj plný močový mechúr. Od toho, aby som sa rozbehla na záchod, ma držalo len to, že som chcela vidieť vystúpenie chalanov. Tak som zostala sedieť na mieste, nohy som tlačila k sebe s nádejou, že si necvrknem.

Potom nasledovala kategória Best Female Video. Bola som v nej nominovaná, ale konkurencia bola silná, takže som neočakávala víťazstvo.

Postavila som zo stoličky s vytýčeným cieľom. Záchody.

„A vašim víťazom sa stáva Ally Stars – Everybody knows."

Keď som počula svoje meno a pieseň, ktorú po vyhlásení hneď pustili, zostala som stáť na mieste ako primrznutá. Bola som rada, že som sa z toho šoku nepocikala. Automaticky mi spadla sánka. Všetky svetlá na mňa zaostrili.

„Poď na pódium," vyzývali ma. Tak som išla. Musela som si dávať pozor, aby sa mi nezamotali nohy do šiat. Našťastie som si obula balerínky. Keď už som sa vyštverala po schodoch na pódium, odovzdal mi cenu jeden člen zo skupiny The Wanted. Niekto mi podal do ruky mikrofón.

„Wow," nervózne som sa zaškerila. „Nečakala som, že dnes niečo vyhrám, tak som si obliekala tieto šaty, ktoré sa mi stále pletú do nôh. A pri všetkej úprimnosti, bola som na ceste na dámy, tak by som mala byť rýchla." Publikum sa na mne smialo. „Nepripravila som si ďakovnú reč, tak použijem jednu takú upravenú, ktorú vždy hovorím v sprche, keď sa tvárim, že som dostala Oscara. Tak poďme na to," chytila som cenu, aby si všetci videli, čo najlepšie, a prehovorila vážnym hlasom. „Rada by som poďakovala sebe za to, že som taká super speváčka." Diváci opäť ožili smiechom. „Len srandujem. Teraz vážne. Dnešok je celý o hudobných hviezdach šoubiznisu. No tie skutočné hviezdy pre mňa sú moji fanúšikovia – moje malé hviezdičky. Oni akceptujú všetky trápne veci, ktoré sa mi stanú kvôli mojej nešikovnosti, ale aj tak ma podporujú. Táto cena patrí im viac než mne. Ešte raz ďakujem."

S cenou v ruke som sa vybrala na plánovanú zastávku – dámske toalety. Keď som si konečne sadla na záchodovú dosku, mohla som si vydýchnuť. Po vykonanej potrebe som si išla umyť ruky. Všimla som si, že si vedľa mňa rúžuje pery Demi Lovato.

„Ahoj," milo sa mi prihovorila. „Úžasná ďakovná reč."

Usmiala som sa. „Ďakujem, cítila som sa tak trápne. A gratulujem k cene Best Video With A Message."

„Ďakujem," zasmiala sa a položila svoju ruku na moje rameno. „Si vážne vtipná. Niall má vážne šťastie, že si ťa našiel. Idete na after párty?"

„Som si istá, že on sa tam s chalanmi zastaví, ale ja určite nepôjdem. Tieto šaty," ukázala som na ne, „slúžia len na kochanie, nie na tancovanie a chodenie."

„Ale sú nádherné, takže svoj účel splnili. Okey, mali by sme si ísť sadnúť na miesta. Dobre sa s tebou rozpráva. Občas by sme mohli skočiť na kávu."

„Hej, jasné," súhlasila som a obe sme vyšli z dámskych toaliet. Každá sa vrátila na svoje vyhradené miesto na sedenie.

Ďalšou vyhlasovanou kategóriou bolo Best New Artist. Nebolo prekvapením, že opäť vyhrali One Direction. Všetci od radosti skákali, Niall vyskočil najvyššie.

Keď si išli po cenu, znova sa pri mne zastavil. Tento raz ma pobozkal na pery. Pred všetkými. Dobre zohraté divadlo, ktorému všetci veria. Občas mu verím aj ja.. A tak by to byť nemalo. Nemala by som veriť vlastnej lži, ale nemôžem si pomôcť. Som šťastnejšia, keď si myslím, že je to skutočné.

Let's pretend it's love |SK| - Niall HoranWo Geschichten leben. Entdecke jetzt