Chapter 49

836 43 0
                                    

„A len tak mimochodom.. Kde sú moje tampóny?"

Pousmial sa. „Nebudem predsa s vlastnou matkou nakupovať tampóny."

„Fajn, ale teraz mi dlžíš už dve balenia. Aj za to hodinové meškanie. Bála som sa, že sa ti niečo stalo."

„Nemôžem za to, že sa mama zastavovala pri každom regáli zo zeleninou a nevedela sa rozhodnúť, ktoré mäso bude vo vývare chutiť najlepšie."

Striaslo ma. „Mäso? Niall, vieš, že som vegetariánka. Z toho vývaru mi bude tak maximálne zle. Neuľaví sa mi z toho.. No vlastne uľaví, len tá úľava pôjde ústami do záchoda."

„Ale no tak, Ally. Je to len vývar. To kura v ňom ani nepocítiš."

„Viem, čo je kurací vývar. Kura sa vykúpe vo vode s korením a kúskami zeleniny a ja to mám potom vypiť. Je to prakticky to isté, ako by som vypila vodu po tom, ako sa v nej umyjem. Je to nechutné."

Nadvihol jedno obočie a usmial sa. „Takto som o vývare nikdy nerozmýšľal."

„No vidíš!"

„Ale chceš mi povedať, že si nikdy nemala vývar? Čo ti dávali, keď som bola chorá?"

„Hm, lieky? Moji rodičia neuznávali tieto babské recepty. Vždy sa spoľahli na vedu a medicínu. Ale je možno, že som si niekedy dala vývar. Nemôžem to ani potvrdiť, ani vyvrátiť." Poškriabala som sa na hlave, niečo mi napadlo. „A nemohla by tvoja mama spraviť namiesto kuracieho vývaru zeleninový?"

Na Niallovej tvári sa objavila grimasa. „Kura sa už kúpe vo vode."

Sklamane mi klesli plecia.

Niallova mama vstúpila práve vo chvíli, keď sa naťahoval po mojej dlani. Niall sa zastavil uprostred cesty.

„Prepáčte, že som vás vyrušila," ospravedlnila sa. V ruke držala mobil a kabelku si prevesila cez plece. „Volal mi Greg. Jamie zas vyvádza a robí problémy. Vôbec si neviem predstaviť, ako bude vyzerať, keď bude Greg strážiť svoje vlastné deti. Musím ísť za nimi. Vývar je už skoro hotový. Ešte ho ale musíte aspoň päť minút miešať. Potom bude pripravený na podávanie."

Vo svojom vnútri som sa zaradovala. Nebudem musieť zjesť ten vývar. Dala by som si ho len zo zdvorilosti. Nechcela som si hneď znepriateliť Niallovu mamu.

Vstala som zo sedačky a spolu s Niallom sme ju vyprevadila k výťahu. Hneď, ako sa za ňou zavreli dvere, začala som smiešne tancovať.

Niall krútil hlavou. „Nemáš byť chorá? Pred chvíľou si ledva chodila a teraz tu tancuješ."

„Som šťastná," zasmiala som sa. „Nemusím zjesť ten kurací vývar. Stále mám čistý štít, ďalší super deň bez mäsa."

„Ak by moja mama neodišla, tak by si to zjedla?"

Nadvihla som obočie. „Čo myslíš?"

„Neviem," mykol plecami.

„Samozrejme, že by som to urobila," konečne som odpovedala na jeho otázku. „Boli by v tom výčitky a cítila by som sa hrozne, že som zjedla nevinné kura, ale nechcem si nepriateliť tvoju mamu hneď prvý deň nášho zoznámenia."

Pousmial sa. „Povedal by som jej, že si vegetariánka. A len tak mimochodom, mama sa mi nemontuje do vzťahov. Aj Holly vždy rešpektovala za každých okolností."

„Ale ja nie som Holly," povedala som s vážnym výrazom na tvári. „A taktiež nemáme spolu rovnaký vzťah, ako si mal ty s Holly. Ja len.. proste nikdy ma chalan nepredstavoval svojej mame. Tylerova mama ma poznala už od plienok a dobre vedela, prečo sme spolu chodili. Asi som sa chcela tej tvojej zapáčiť, vieš? Urobiť dobrý prvý dojem."

„Ale prosím ťa," rozosmial sa. „Mala ťa rada už predtým, než ste sa oficiálne zoznámili. Stačilo jej moje rozprávanie a zamilovala si ťa rovnako ako j.. všetci, ktorým som o tebe hovoril."

„Ale ty si na moju biologickú mamu hneď zapôsobil. Vyjedol si jej všetky koláče. Mamy mávajú rady, keď ich deti randia s ľuďmi, ktorý ocenia ich kulinárske umenie a majú dobrý apetít."

Odrazu ma niečo začalo štekliť v nose. Nevydržala som to. Hlava sa mi prudko predklonila a kýchla som si. Z nosnej dierky sa mi dostal zelený sopeľ a pristál na podlahu predo mnou. Rýchlo som zobrala vreckovku z malého vrecka na pyžamových nohaviciach. Utrela som si ňou najskôr nos a potom špinavé miesto na zemi.

„Si prvý chlap na tomto svete, teda ak nerátam svojho otca a brata, ktorý videl moje zelené sople. Váž si to!"

„Som poctený," rozosmial sa.

Naschvál som narazila svoji plecom do toho jeho. „Asi si ešte nevidel veľa dievčenských zelených sopľov, však?"

„To vážne nie. Len tie tvoje," zadíval sa do mojich očí s úsmevom na perách.

„Všetko je raz po prvý raz." Nadýchla som sa a dostala vzduch do svojich pľúc, Niall sa stále usmieval. „Nikdy by som si ani len nepomyslela, že sa budem s chalanom rozprávať o sopľoch. A pritom sa stále cítim, ako by sme sa rozprávali o počasí alebo niečom inom úplne bežnom."

Všimla som si, že v televízore skončila reklama. Zobrala som Nialla za ruku a ťahala ho k sedačke a kreslu. „Poznáš The Vampire Diaries?"

Posadili sme sa na svoje predošlé miesta a ja som sa opäť prikryla dekou.

„Občas to sledujem, keď sa nudím." Na obrazovke prebiehal rozhovor medzi Caroline a Stefanom. Niall na nich ukázal. „Títo dvaja by sa mohli dať dokopy."

Prekvapene som na neho pozrela. „Oni dvaja? Sú len kamaráti. Romantický vzťah by medzi nimi len zničil to úžasné priateľstvo, čo medzi sebou majú. Caroline by mala byť s Klausom!"

„S tým debilom? Veď si ju vôbec nezaslúži. Nerobí nič iné, než zabíja nevinných ľudí. Ak tak veľmi chce Caroline, prečo sa viac nesnaží zmeniť, aby ho mala radšej?"

Klesla mi sánka, ústa som mala v šoku dokorán otvorené. Niall urážal Klausa! „Zaslúži si byť milovaný! Jeho otec ho nemal rád, matka sa ho snažila zabiť a súrodenci ho nevedia oceniť."

„Jeho súrodenci ho pravdepodobne nevedia oceniť, lebo ich stále skladuje v rakvách ako nejaké predmety."

Silno som si stískala dlane, Niall ma rozčúlil. „Radšej sa už o tom nebavme, lebo na teba skočím a vymlátim z teba dušu. Ospravedlň sa mi!"

Rozosmial sa. „Za čo? Že som povedal svoj názor? Sme v slobodnej krajine."

Povzdychla som si. „Ja len proste nechápem, ako je možné, že chceš, aby boli spolu Stefan a Caroline. Majú medzi sebou to isté ako my dvaja - priateľstvo.."

Let's pretend it's love |SK| - Niall HoranWhere stories live. Discover now