Chapter 52

829 42 0
                                    

„Takže ti konečne povedala, že je do teba zaľúbená."

Prikývol a pretrel si oči. Vyzeral zúfalo. „Čo mám teraz robiť?"

Otvorila som ústa a chystala sa niečo povedať. No úprimne, nevedela som, čo mu mám poradiť. Bezradne som pokrčila plecia. „Nie je žiadna šanca, že by si nebol gay? Nechodil si predsa s chalanom a počula som, že si sa bozkával s Penelope. Tá veľmi nevyzerá ako chalan."

„Bolo to len raz na babských záchodoch," vysvetlil a prevrátil oči v stĺp. „Ako to, že to vieš? Lexi? Okrem celej školy to už vidia aj ľudia, čo do nej vôbec nechodia.. Úžasné!"

Podvihla som obočie. „A máš ju rád?"

Sarkasticky sa zasmial. „Prosím ťa! Stále tu hovoríme o Penelope."

„Tak prečo si jej pchal jazyk do hrdla?" prefíkane som sa usmiala. „Viem, že to bol francuzák."

Ruky mu zamávali vo vzduchu. Nemohol uveriť, ako je možné, že toho toľko viem. „Životné skúsenosti," povedal napokon. „Patrí k tomu predsa bozkávanie s populárnym dievčaťom."

Vystrúhala som grimasu na svojej tvári. „Aj Lexi je pomerne populárna. A tej si nepchal jazyk do hrdla. A môžem ti povedať, že by sa tejto myšlienke vôbec nebránila."

„Lexi je jedna z mojich najlepších kamarátok. Nechcem jej ublížiť."

„Tyler, vari si neuvedomuješ, že jej ubližuješ práve teraz? Tým, že ju odmietaš?" Pohladila som ho po ramene. „Stále si vo veku, kedy svoju sexuálnu orientáciu skúmaš. Len mi sľúb, že o tom popremýšľaš. Zober si, koľko času len chceš. Až po tom sa porozprávaj s Lexi."

„Nezáleží na tom, aké moje rozhodnutie bude. Výsledok bude vždy hrozný."

Nechápavo som na neho pozrela. „To by bolo až také zlé randiť s Lexi? Vieš, že o pár rokov za tebou príde s prosbou, aby si jej spravil dieťa? Lexi ide s dobou a uvedomuje si, že gény sú extrémne dôležité. Ak nenájde lepšie, budeš otcom jej detí, či chceš alebo nie."

Sťažka preglgol. „Nevedel som, že je až taká bláznivá. Ale nie je to o nej. Určite by nebolo hrozné, ak by bola moje dievča. Ja len.. Ak nie som gay a dám sa dokopy s Lexi, bude to znamenať, že som celý život žil v lži. Hanbil som sa za to, kým som, pre nič za nič? Raz som dokonca rozmýšľal o samovražde. Ak by nebolo teba a Lexi, vzal by som si život. Zachránili ste ma a ani o tom neviete. Vy dve ste mi pomohli akceptovať sa takého, aký som.

A na druhej strane.. ak som skutočne gay, zlomím Lexi srdce. A to nechcem."

„Istým spôsobom je to smiešne. Mohla sa zaľúbiť do milióna chalanov, ktorý by jej city bez pochýb opätovali.. a ona sa zapozerala do teba."

Pre Nialla a chalanov nastal dlho očakávaný deň – ich vystúpenie v Madison Square Garden. Sedela som v hľadisku a pozorovala ich poslednú skúšku. Boli úžasní. Po každej pesničke som ich musela obdariť hlasným potleskom.

Po skúške všetci odišli – všetci okrem Nialla. Vyliezla som na javisko a hodila po Niallovi nechápavý výraz. Len mykol plecami. Tiež nevedel, prečo nás tu nechali samých.

„Boli ste absolútne vynikajúci," pochválila som ho. „Dnes budete na pódiu excelovať."

„Dúfam..." vydal zo seba.

„Nervózny?"

Prikývol.

„Je v poriadku, ak si nervózny. Aj ja mávam trému. A to som tu vystupovala už trikrát. Nezáleží na tom, koľko koncertov tu budem mať, vždy sa budem triasť nervozitou ako po prvý raz. Toto miesto vo mne vyvoláva rešpekt."

„Dnešná noc bude úžasná," usmial sa. „Cítim to v kostiach. Mnoho vecí sa zmení."

„Chceš si zaspievať? Viem, že máš rád Justina Biebera, takže čo tak ‚Next to you'?"

„Jasné," súhlasil. „Je zvláštne, že sa poznáme skoro pol roka, a ešte sme si nezaspievali duet."

„Nastal čas to zmeniť, nemyslíš?"

Dobehla som ku klavíru a sadla si na stoličku pri ňom. Niall si ku mne pritiahol malú debničku a tiež si sadol.

Prsty som položila na klávesy a zahrala pár tónov na zahriatie. Potom som už začala naozaj hrať.

Počas piesne som sa na Nialla ukradomky párkrát pozrela. Vedela som hrať na klavíri aj zo zavretými očami, tak mi to nerobilo problém a Niall si nič nevšimol.

Dozneli posledné tóny piesne a ja som sa odsunula trochu od klavíru. „To bolo.. wow.. V tom refréne, ako by sa naše hlasy stali jedným."

Niall sa usmial. „Mohla by si mať s nami duet na novom albume."

„Iba v tom prípade, že ma naučíš hrať na gitare."

„Tak na čo čakáme?!"

Niall zobral zo stojana gitaru a ja som k nemu pritiahla ďalšiu debničku. Sadla som si. Niall bol za mojim chrbtom. Nahol sa bližšie ku mne. Odhrnul moje vlasy, lebo mu zavadzali, no zastavila som ho.

„Mám gumičku," oznámila som a ukázala na pravé predlaktie. Vždy som zo sebou nosila aspoň jednu nenápadnú gumičku. Vyzerala ako náramok. Prevliekla som ju cez dlaň, nazbierala všetky vlasy a stiahla ich do vysokého drdola. Určite vyzeral strapato, lebo som pri sebe nemala zrkadlo, aby som ho upravila.

Dlane položil na tie moje a prsty mi nadstavil na struny. Cítila som jeho teplý dych na svojej šiji. Bradu si oprel o moje pravé plece. Chytil moje prsty pevnejšie a začal nimi pohybovať po strunách.

Little things?" hádala som názov piesne po pár tónoch.

Cítila som, ako sa Niall usmial, lebo sa jeho ľavé líce dotklo môjho pravého. „Dnes túto pesničku venujem tebe."

„Óóó!" Tvár sa mi zúžila do smiešnej grimasy. „To je také roztomilé. Ale nemusíš to robiť. Na takéto romantické gestá si nepotrpím."

„To je maličkosť. Aj chalani venujú ‚Little things' svojim frajerkám."

„Hm, ale počkaj.. Harry je single, nie?" nadvihla som obočie. „Komu teda venuje on pieseň?"

„To je predsa jednoduché," zasmiala sa, „našim dievčatám – directionerkám."

„Inak.. musím povedať, že si fakt majster v hre na gitaru," pochválila som ho. „Normálne spolu vedieme rozhovor a ty sa aj tak sústredíš, aby si pekne zahral ‚Little things' mojimi prstami."

Uškrnul sa. „Tak ako ty stíhaš na mňa zízať, keď hráš na klavíri, ja sa dokážem s tebou rozprávať, keď hrám na gitare."

Prudko som dala pravé plece trošku dozadu, aby som narazila do Nialla. „Nezízala som. Kontrolovala som, či so mnou dokážeš udržať tempo."

„Ako myslíš, Ally," zasmial sa, lebo mi neveril.

Let's pretend it's love |SK| - Niall HoranWhere stories live. Discover now