Pohlad Tini
Je to tu deň koncertu Jorgeho.Dnes je sobota a večer o 17:00 začína koncert.
Stojím s babami pred štadiónom kde sa koná koncert.V bruchu mám motíky,bojí sa ako to dopadne.
,,Dúfam že neodpadnem."povedala Lodo.
Tá ho nepozná osobne nemá sa čoho báť.Sme v štadióne a zachvílku začína koncert.
Je to tu začína to.Sedíme celkom v predu takže na neho budeme dobre vidieť.
Spustila sa hudba.Všetky faninky aj Lodo s Cande začali kričať ako zmyslou zbavené Jorge.Prvá pesnička bola Mil Vidas Atras.
Bože on sa úplne zmenil.To že po ňou idú všetky babi ktorého uvidia niet divu.Krásacec bol pekný aj pred tým ale tak to je sila.
Druhá pesnička Are you ready for the ride.
Dokonalá ako on.Ako to dokáže všetky babi boli z naho namäkko a to ešte nespieva romantické pesničky.Entre dos mundos stále tá atmosféra bolo to neopísatelné.
Ahí estará nečudujem sa o čom mi hovorili dievčatá že koncert to je proste zážitok na celý život.Zaspieval ešte Te esperare a nasledovala 15 minút prestávka.,,Bože on je tak dokonalý."povedala Cande.
,,Hádaj kto z neho nemohol spustiť oči Cande!"spýtala sa provokačne Lodo.Keby vedeli že ho poznám osobne tak by dostali infarkt.,,Ujde to."odpovedala som Lodo.
,,Neboj budeš sa s ním mocť aj vyfotiť."
Šprtla do mňa Cande.Ignorovala som ju koncert pokračoval pesničkou Mi princesa a nasledovala ju entre dis mundos v angličtine In two worlds .Zvolal ,,To je pre vás dievčatá!" zakričal na celé javisko.
Všetky pištali,kričali,skákali proste ako malé deti.Kto by nepuštal keď mu Jorge Blanco venuje Podemos.,,Ide jeho najväčší hit Voy por ti a dnes prezradí priamo na dnešnom koncerte viac zo svojho súkromia."Infomovala ma Lodo.Som zvedáva čo tu nakecá.Začal spievať Voy por ti jeho naj pieseň.Vyšiel moderátor a začala sa niečo ako tisková konferencia.,,Od kolkých rokov sa venuješ spievaniu Jorge?"Spýtal sa moderátor.,,Od troch rokov spievam,hrám na gitare a klavíri.Často som zvykol spievať s mojou najlepšiou kamarátkou."Keď to dopovedal tak moje srdce začalo byť rýchlejšie,vyzerá že na mňa nezabudol.
,,A prečo si sa vlastne rozhodol pre život hviezdy?"položil ďalšiu otázku.,,Na turné som odišiel v 16 nemohol som vydržať to že nemám tú ktorú som miloval,milujem aj navždy budem milovať."Tak toto si ma naštval Jorge ti si bol zamilovaný a nepovedal si mi o tom.,,To dievča keď sa i tom dozvie bude určite štastné a pesnička Voy por ti ako si k nej prišiel?"No čo povieš Jorge.,,Je napísaná pre dievča ktoré milujem už hrozne dlho a budem o ňu bojovať ako sa píše v pesničke."
Zobral gitaru a zahral Amor en el aire.Už nech som doma.Dohral a odišiel.
Bože ha som zabudla že teraz ideme na VIP s toho sa nedostanem.Neboj Tini on ťa nespozná.Vyšli sme von z hali a išli kde sa s ním stretneme.Po ceste im hovorím ,,Nechcem o tom počuť aký je sladký a roztomilý." ,,Dobre mi si to povieme inokedy ale nachystaj si foťák bude fotka."
Povedala mi štastne Lodo.Vošli sme do miestnosti a sadli sme si na stoličky.Okram nás tu bolo asi ďalších 30 dievčat.Nechá na seba čakať ako velká hviezda.Konečne vošiel dnu.Sadol si na stoličku čo bola v predu.
Najskôr zaspieval Love is in the air a potom mu položili babi niake otázky.Potom postupne začal dávať autogramy a fotiť sa s faninkami.Stále si ho fotili,skáli okolo neho.Cande dala do ruky jednej foták nech nás vyfotí.Stála Lodo vedla Jorgeho a zdruhej strany ja.Cande sa postavila k Lodo.Cítila som ako mi dal na pás.Ti vole žiadne objatie nedá žiadnej faninke,na fotkách vedla neho stoja nikdy žiadnu nechytí za pleco alebo za pás ale ja mám to ,,Štastie" že ma chytil.
,,Ďakujeme ti."povedala mu Lodo.
,,Neni zač,vy ste z gymnázia TUR?"
Spýtal sa nám.Ako vie kde chodíme do školy.Ako deviatačka som hovorila že tam chcem študovať.Spoznal ma.,,Áno ako vieš?"odpovedala Cande.Ten jej neodpovedal.Postavil sa a prišiel ku mne.
YOU ARE READING
Losing the Friend
FanfictionMartina Stoessel je obyčajné dievča. Jorge Blanco svetová hviezda do ktorého je zbláznená každá baba, až na jeho naj kamošku Martinu. Jorge sa vráti po troch rokov do Buenos Aires a stretne sa s Martinov. Ich city nedokážu dlho skrýva a ich vzťah po...