50.Kapitola

188 12 2
                                    

Pohlad Alba

Ja:,,Daj to sem Sofia."skríkla som od zlosti na ňu.
Sofia:,,Nedám."
Ashley:,,Daj jej to lebo bude zle, dobre vieme že Tini pôjde žalovať.Ops zabudla som ona je v riaditelni za tú prehnanú reakciu jej žiarlosti."
Ona je tak hrozná. nie na to aká je nexistuje slovo.Drzo som prišla k Sofii a vytrhla z jej ruky list.

pohlad Lodo

Neskutočná bolesť mi zovrela hrudník. Nikdy viac som sa necítila tak oklamaná a podvedená ako teraz. Chcela som mu niečo povedať ale v hrdle som mala knedlík. Nabrala som všetkú silu čo som v sebe mala a odtiahla som ho od seba.

Pohlad Tini

To nemyslí vážne. ,,Klop,klop." niekto zaklopal na dvere.,,Ďalej."
Vošiel Jorge. Tak toto mi ešte chýba on.
Jorge:,,Prepáčte že ruším ale Tini za to nemôže."
Riaditel:,,Ona ju udrela môže za to ona."
Jorge:,,Nie oni ju vyprovokovali, praskli jej nervy. My sme sa spolu nedávno rozišli a paparazzi ešte celý rozchod skomplikovali. Tini to tak nemysli a ak nemôže nahrávať tak ani ja a celé CD-ečko padá."
Povzdichol si.
Riaditel:,,Dobre môžeš môžeš nahrávať ale obidvaja ostanete tento týždeň doma, nechcem tu takéto konflikty a teraz bežte na hodinu."

Višli sme v riaditelni a jansom nevedala čo mu mám povedať.
Jorge:,,Obyčajné ďakujem by stačilo."
Prevrátila som očami.
Ja:,,Ďakujem a."
Chcela som mu povedať že sa už k sebe nevrátime, rozchod bol definitývny ale hrdlo sa mi zovrelo a nevysputilo ani slovo.
Jorge:,,A čo?"
Ja:,,A nič."
V tichosti sme prišli do triedy a sadli sme si na svoje miesta.

Po hodine

Prišla som s Cande a Lodo s skrinkám a cestou som im všetko povedala o tom čo sa stalo.
Ashley:,,Ale čo vyhodili ťa zo školy, budeš mi veľmi chýbať."
Lodo:,,Zavri tú svoju klapačku lebo."
Chloe:,,Lebo čo?zase Tini niekomi vilepí?"
Cande ma chytila za ruku a ťahala do triedy.

Pohlad Cande

Aj keď sa hnevám na Tini to čo urobilo musíme jej s Lodo pomocť ten rozchod ešte všetky faninky koplimkujú.
Rugge:,,Cande."
Oslovil ma.
Ja:,,Nie Rugge cháprm chceš Mechi ale neubližuj mi. Nechaj ma na pokoji."

Pohlad Facua

Sadol som si na postel a otvorit obálku ktorú som našiel dnes v mojej skrinke. Prečítal som si list od Alba a mal som strašne divné pocity. Nedokázal som povedať čo cítil ale odpoveď jej musím nájsť.

Pohlad Tini

Som rada že celý týždeň nemusím do školy a počúvať hlúpe veci od všetkých báb ale na druhú stranu s Jorgem, to niako musím prežiť.
Otvorila som si facebook a naskočilo mi nový status na mojom profile.

❤A❤S❤H❤L❤E❤Y❤ keď som uvidela to meno som sa začala báť, to nič dobré neveští.

Je hrozné s akou babou si to Jorge začal. Drzou, neslušnou a nevie ovládať žiarlivosť. Už sa ani o ňom nikdy nemôže rozprávať aký je úžastný lebo príde niaka trapka a hneď si ho obmotá okolo prstu ako Martina Stoessel. Pri tom neviem i ňom nič.Nič.
My sa môžme snažiť aj celé tri roky aby si nás všimol ale ona všetko zničí a naviac potom sa obletu s Petrom Lazanzi ďalší slávny v Argentíne.
Dnes v škole strelila kamarátke Facku a pravda nič sa jej nestane lebo si vytiahne pred riaditelom tričko a všetko jej prejde.
Týmto som chcela povedať kto je skutočná Martina nie ta milá a pekná baba ako ju opisuje Jorge,tak sa tvári pred ním ale inak je to zrúda.

4865 like|1382 komentárov
Keď som videla tie číšla mi prišlo zle.
Nemohla som sa na pozerať, od zlosti môj mobil pristál na zemi s úplne rozbitým displeylom.
Hrudník mi zovrela nekontrovatelná bolesť, bežala som do kúpelne a môj obed skončil v záchode. Lahla som si do postele a skryla som sa po paplón.
Najradšej by som Jorgemu skočila do objatia ale nie rozišli sme. Potrebujem utišiť a počuť že všetko bude dobré.
Chcem umrieť.

Losing the FriendDonde viven las historias. Descúbrelo ahora