Jorge:,,Je to občas otravné ale vždy poteší."
Ja:,,Ale dôležitejšie než tvoja holka to nie je."
Som naštvaná.Zničil tú romantickú chvílu na schodoch.
Jorge:,,Čo je Tini?"
Ja:,,Radšej si podpisov autogramy než bi si bežal za mnov,aha tvoje faninky sú dôležitejšie."
Zastavila som a založila si ruky na prsia.
Jorge:,,Ti vždy musíš všetko pokaziť že?!"
Ja:,,Ja?!"
Jorge:,,Áno ty!"
Rozbehla som sa preč.Že ja všetko pokazím klamár.Je namyslený ako ostatné hviezdy a jeho faninky sú dôležitejšie než ja.Nafúkanec.Pohlad Cande
Rugge:,,To nie je zamilovaná pesnička pre teba."
Ja:,,To je dobre Rugge len som sa chcela rozlúčiť."
Objali sme sa.Asi dve hodiny som zostala u neho a potom sme sa rozlúčili ako kamaráti.Pohlad Lodo
Ja:,,Cítime to rovnako ale nechcem hneď začať chodiť,potrebujem čas."
Chytil ma za ruku.
Diego:,,Rozumiem tomu a ja na teba počkám Lodo."
Pobozkal ma na líce a odišiel.Slzy sa mi natlačili so očí.Urobila som správne.Boli to slzy štastia.Pohlad tretej osoby
Tini,Jorge,Lodo a Diego čakajú na vyhlásenie výsledkou.Tini je hrozne nervózna.Jorge je na tom tam isto.
Jorge sa pozrel na Tini a z tváre je dokáže vyčítať ako jej je.Chytil ju za ruku.Nehorili spolu ale ani nehádali.Medzi Lodom a Diegom sú neisté pohlady ale hovoriť nebudú je to príliš čerstvé ako si vyznali city.
Alba a Facu spolu v Argentíne začínajú od nuly a zatial sa im darí.
Pohlad Tini
Moderátor:,,To napatie je tu cítiť.Ale víťaz je len jeden.Pristúpme k tretiemu miestu."chvílu urobil pauzu a potom pokračoval ,,Gymnázium z Bolívie Juan a Gerda.Gratulujem veľký úspech."
Na pódium vyšla černovlasá,vysoká baba s hnodovlasým chlapcom ktorý mal tiež hnedé oči.Myslím že tu už nevydržím.V bruchu mi prasklo ďalšie vrece k motýlikmi.
,,Na druhom mieste hudobná škola z Cuby.Girana a Samu.Úspech veľký gratulujem."dostali pohár ako tretí a ostali stáť na pódium.
,,Je tu chvíla na ktorú sme všetci čakali prvé miesto."stiakla som ešte silnejšie Jorgeovú ruku.,,Tento rok sme tu mali sponzora ktorý nahral cd Lady Gagy,Seleny Gomez či Justina Biebera a niekto z vás bude mať možno nahrať vlasné Cd ale toho niekoho až na koniec."
Jorge sa mi pozrel do očí a snažil sa ma ukludniť.Myslím že máme na výhru.
,,A na prvom mieste sú z Brazílie."
Začala sa napína hudba ,,Hlavné mesto.Je to nádherný párik Filip a Florencia."vyšli na pódium a asi pol hodinová ďakovačka a tak ďalej.,,A nakoniec aby som nezadol niekto už z páru nahrával a pre niekoho to bude niečo úplne nové.
Vážený spoločné Cd nahrajú Jorge Blanco a jeho priatelka Martina Stoessel."
Od radosti som mu skočila okolo krku.
Hneď sme boli na velký obrazovkách ktoré boli na stenách po bokoch.*Cami*
YOU ARE READING
Losing the Friend
FanfictionMartina Stoessel je obyčajné dievča. Jorge Blanco svetová hviezda do ktorého je zbláznená každá baba, až na jeho naj kamošku Martinu. Jorge sa vráti po troch rokov do Buenos Aires a stretne sa s Martinov. Ich city nedokážu dlho skrýva a ich vzťah po...