54.Kapitola

195 14 1
                                    

,,Tini vstávaj." niekto na mňa kričí ako keby je zemetrasenie. Po chvíli som spoznala hlas.
Ja:,,Čo sa deje že ma budíš, Jorge?"
Povedala som rozospato a uvedomila si že keď sme sa bozkávali bol to sen a realita je taká že sme sa rozišli.
Jorge:,,Kričíš moje meno na celý dom."
Ja:,,Len sen."
Odišiel k dverám a otočil sa. Pozerali sme sa na seba ale nikto nič nepovedal.
Jorge:,,Len sen v ktorom ma bozkávaš?Niečo to znamená Tinita."
Zatvoril dvere a odišiel preč. Prečo mám také sny? Chcem zabudnúť a keď nejde zabudnúť musím ho aspoň nenávidieť ale to nedokážem keď ho milujem.

Pondelok
V nahrávacom štúdiu

Prišla som s Mechi do nahrávacieho štúdia. Antonio nám dal pokyny dnes nahrávame solovky. Čiže ja, Mechi, Jorge a Diego, Cande a Alba spolu duet aj Lodo s Ruggem.

Prešla som k mikrofónu a nasadila si sluchátka na uši. Spustila sa hudba k En mi mundo. Všetko mi išlo dovte až do vtety kým prišiel Jorge. Úplne som skamenela. Nevydala som ani slovko.

...

Ludia s ktorými nahrávame tak nám dali pauzu. Prišiel ku mne.
Jorge:,,Nesnívaj o mne ešte aj keď si hore."
Ja:,,Ty si tak namyslený."
Buchla som ho do ramena a odišla. Ako som s ním mohla chodiť?

Pohlad Alba

,,Alba, Alba." kričal na mňa Facu cez celú chodbu. Nemám náladu ani silu sa s ním baviť. Hovoril ako ma miluke ale odpoveď mi dať nedokáže.

,,Čo chceš?"drzo som odvrkla.
Facu:,,Teba."
Rozišli sme sa.
Ja:,,To ti si sa so mnov rozišiel a teraz ma chceš na späť?"

Pohlad Mechi

Došla som do miestnosti kde nahráva Cande s Alba.
Ja:,,Tak ako s Ruggerom?"
Celá strnula. Myslela som si že medzi nami je všetko v poriadku.
Cande:,,Nehovorila som s ním, nemám na to odvahu."
Smutne si sadla na stoličku a hlavu sklopila. Jej pohlad sa zo mňa ptemiestnil na zem.
Ja:,,Neboj sa Cande, mám sa s ním prehovoriť?"
Chcem jej pômocť, mám pocit že len kvoli mne nie sú spolu.
Cande:,,Ti sa k nemu ani nebližuj, lebo ti vykrúti ruku Mercedes."
Nechápamem čo to do nej došlo. Pred chvílo bola milá a teraz ako časovaná bomba.

Pohlad Lodo

Zo sklopenov som prechádzala po chodbe a smutným pohladom. Nepozerala som sa kde idem, jediné čo viem že ma chytila niekoho ruka. Hlavou mi prešlo veľa myšlienok ako sme s Cande boli z neho paf ako každé faninky, okrem Tini. Nechcela sa zamilovať do svojho najlepšie kamaráta ale stalo sa. Ako rýchlo to začalo tak aj skončilo.
Jorge:,,Si v poriadku Lodo?"
Spýtal sa milo ako vie len on. Neblázni Lodo, šialela som z neho ako každá a nemôžem povedať že mi je jedno. Občas ho lutojem ako sa k nemu Tini chová, má to čo iné nie.
Ja:,,Nie Jorge."
Skočila som okolo krku. Ten rozchod s Diegom strašne boli. Je to čerstvé. Hocikomu bi som skočila okolo krku.
Objatie mi opetoval.

Pohlad Tini

Došiel za mnov Diego.
Diego:,,Nevidela si Lodovicu?"
Ešte má tú drzosť sa má spýtať. Nikto nebude ubližovať mojim kamarátkami. Najškôr ma balil a teraz Paula.
Ja:,,Videla som ju v objatí s Tomásom."

Ja viem veľa z vás si myslelo ze sú zasa spolu ale iba len. Tato kapitola vás musela naštvať.

*Cami*

Losing the FriendWhere stories live. Discover now