Takže som vydala novú knihu *Cami* vás informuje.Prosím je tam oznam tak prečítať zabere vám to max tri minutky ;-)
Pohlad Tini
*Sobota*Dnesbsa vraciame do Buenos Aires a velmi sa teším lebo znova sa uvidím s babami.
Tento týždeň s Jorgem bol super až na tú noc.Neviem príde mi to skoro.Jorge:,,Pomôžem ti z balením trvá ti to."
Ja:,,Ani sa toho nechytaj."Jorge:,,Prišiel som ti pomocť."
Čože?Len pol hodina a on je pobalený.
Ja:,,Ja vyberám zo skrine a tu dávaš do kufru."
Na postel som mu dala oblečenie a išla do kúpelne pre veci.Niako rýchlo to dal do toho kufra.
Ja:,,Jorge ja ťa zabijem."
Ja som mu to dala poskladané a on to len tam nahádzal.
Jorge:,,Takto balím ja."Začal mi spievať Amor en el aire.
Ja:,,Zajtra máš koncert?"
Jorge:,,Áno pôjdeš sa pozreť?"
Ja:,,Nie babi sa vracajú z Portugalska tak niečo podnikneme."Zobrali sme si kufre do auta.Po ceste som zaspala na Jorgeovom ramene.
Jorge:,,Vstáj sme doma Tinita."
Otvorila som oči a vystúpila z auta.
Zobrala som si kufor z auta a vyšla do svojej izby.Cande:Kedy ideme von?
Ja:Za hodinu a zavolám aj novú žiačku je fajn😃
Cande:Teším sa.
Napísala som Albe že ideme von aj s Lodo a Cande.Konečne sa babi spoznajú.Do izby mi prišiel Jorge.
Jorge:,,Chceš pomoc z vybalovaním?"
Ja:,,Nie stačilo mi vidieť ako balíš."
Zasmiali sme sa.
Jorge:,,Kedy ideš von s babami?"
Ja:,,Za trištvrte hodinu.Prečo?
Jorge:,,To si stihneme ešte zaspievať."Zaspievali sme spolu Podemos a potom som ho vyhodila z izby lebo pri ňom som schopná zabudnúť kolko je hodín.
*V parku*
Na dohodnuté miesto som prišla ako posledná.Nebyť Jorge som na čas len on mi musel zobrať tenisky...
Cande:,,Meškáš."
Ja:,,Sorry babi toto je Alba a Alba toto je Lodo a Cande."
Predstavila som dievčatá.
Lodo:,,Už sme sa zoznámili zatial čo si ti meškala."
Išli sme na zmrzku.Ja:,,Zmeňme tému ako bolo v Portugalsku a Lodo nám povie o Mickey."
Alba:,,Gratulujem ti k chlanovi Lodo."
My sme sa začali s Cande smiať a Lodo sa červenala ešte viac.
Lodo:,,Ja som single narozdiel od Cande a Tini.A ty Alba?"Neďaleko nás bol Facundo a niakym chlapcom a Alba znervóznela.
Alba:,,Ja-ja uz musím maj te sa babi."
Doslova utiekla ani sme sa jej nestihli odzdraziť.Facundo sa rozlúčil s tým chlanom a prišiel k nám.
Facundo:,,Rád vás vidím Lodo,
Cande.
Ja som len zvduch oproti Lodo a Cande.Na to som si zvykla.
Lodo:,,Aj mi teba."
Facundo:,,Nebola tu Alba?"
Cande:,,Bola ale odišla."
Zakýval nám na rozlúčku a odišiel.
Lodo:,,On a Alba?"
Ja:,,Albe sa páči."Prechádzali sme sa po pri rieke.
Cande:,,Ty a Jorge?"
Povedala som čo sa stalo s maminou a že bývam u neho.Babi ho neberú ako hviezdu keď sa o ňom bavíme ale ako môjho priatela.Ja:,,Krásne mesto."
Jorge:,,Ako ty."
Začervenala som sa.Počula som piskot
,,Áááááááá Jorge Blanco."Nepočúvala som baba kecali o niaky šatách.Ja hlúpa musela som sa zamilovať do neho?Svetoznámej hviezdy ako iné dievčatá.Nue ja som len zamilovaná do svojho kamaráta teraz priatela.
YOU ARE READING
Losing the Friend
FanfictionMartina Stoessel je obyčajné dievča. Jorge Blanco svetová hviezda do ktorého je zbláznená každá baba, až na jeho naj kamošku Martinu. Jorge sa vráti po troch rokov do Buenos Aires a stretne sa s Martinov. Ich city nedokážu dlho skrýva a ich vzťah po...