Tino zo zlomeným srdcom si balí veci do kufra. Nemá silu na to aby ďalej bojovala proti bolesti a strachu. Nemá silu deň čo deň sa stretávať s ľuďmi ktorý jej srdce rozlámali na miniatúrne kúsky. Donekáe sa na nich pozerať a robiť e sa nič nestalo. Musí zabudnúť a to dokáže len veľmi ďaleko od Buenos Aires v Kanade na opačné pologuli.Jorge ten ako malé dieťa sa točí na kancelárskej stoličke. Chce byť malé dieťa a neurobil tú istú chybu. Nerozišiel by sa s Tini. Nechce aby odišla aleveta ,,Jediné sobecký si tí keď chceš využiť nevynné deti aby som zostala. Nie som tvoja a už nikdy ani nebudem. Pamaj si to."
Mu v tom bráni. Nie je na to silný aby počul od tej ktorú miluje niečo tak bolestivé a chladné.Tini zišla do kuchyne a na chladničke našla lístok. Od Agáty.
,,Tini zlatko je mi ľúto že odchádzaš, Jorge ťa zaveze na letisko. Agáta ❤"
Tini si vraví že musí s Jorgem prežiť cestu na letisko a vyhrala. U sa potom nikdy neuvidia a Tini u toľko nebude trpieť.Tak sa aj stalo Jorge zaviezol Tini na letisko. Aj keď Tini nechcela Jorge išiel s ňou. Ona nechce, on chcel obidva majú na seba rôzne názory.
,,Milujem ťa Tini a budeš mi chýbať to ti dobre vieš."
Snažil sa ešte Jorge ale márne Tini si chytila kufor a bez slov odišla. Až po chvíli si uvedomila čo jej povedal. Otočila a zahľadela sa na neho. Otočila sa tiež a rozbehol sa k nej.Stáli oproti sebe a pozerali si do očí. Nikdo z nich neprehovoril. Ich tváre sa začali k sebe približovať a chýbal malý kúsok aby sa spojili.
,,Jorge Blanco." Ozval sa veľký piškót na letisku. Asi tristo faniniek si všimli Jorgeho a Tini. Odtiahli sa od seba. Dievčatá bežali k ním. Tini si uvedomil že Jorge nikdy nebude len jej. To ju ranilo najviac. Chytila svoj kufor a rozbehla sa k nastupovacej hale. Než si to Jorge všimol bežala preč. Rozbehol sa za ňou ale jeho faninky ho obkúliči a nemohol za Tini.
Usadila sa na svoje sadadlo a nasadila si sluchátka do uší. Vzietlo letiadlo nad zem a Tini opustila Buenos Aires.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ľudia mysleli ste e sa bokozkajú a happy end? Aj tá medzera bola na to aby ste si to mysleli. Ale nie koniec sa dozviete až v druhej sérii ako som vydala časť že bude.
*Cami*
YOU ARE READING
Losing the Friend
FanfictionMartina Stoessel je obyčajné dievča. Jorge Blanco svetová hviezda do ktorého je zbláznená každá baba, až na jeho naj kamošku Martinu. Jorge sa vráti po troch rokov do Buenos Aires a stretne sa s Martinov. Ich city nedokážu dlho skrýva a ich vzťah po...