63.Kapitola

176 15 3
                                    

Ja:,,A tá fotka na pozadí?"
Ukázala som mu fotku na pozadí.
Jorge:,,Ja som tam mal našu fotku a to ze mám jednu fotku s Lodo nič neznamená."
Neodpovedala som mu a odišla som z ich šatne. Rozbehol sa za mnou. Pridala som do krolu ale za chvílu ma chytil za ruku.
Jorge:,,Milujem len teba."
Ja:,,Neverím ti."
Vytrhla som sa z jeho ruky a odišla od neho preč. Z očí sa mi začali kotúlať slzy.

Pohlad Jorge

Sadol som si na stoličku a premýšlal ako sa mi mohla zmeniť ta fotka.
Mechi:,,Poď lúčime sa s Diegom."
Zavolala ma. Prešli sme spolu do hlavme haly kde sa každý obímal a lúčil s Diegom.
Rugge:,,Drž sa kámo."
Hodil sa na neho Rugge.
Jorge:,,Dúfam že sa nevidíme naposledy."
Lúčenie bolo dojemné.

Pohlad Lodo

Všetci sa vrátili do fotiacej miestnosti len ja som zostala s Diegom.
Diego:,,Chcem aby si bola štastná a preto musím odísť Lodo. Budeš mi veľmi chýbať."
Objala som ho. Je to to najlepšie rozhodnutie.
Ja:,,Rozhodol si sa dobre, buď štastným."
Naposledy som ho pohladila po tvári a otočila som sa. Ešte na konci schodov som mu venovala posledný úsmev.

•••

,,Rugge sa mi vyhýba a to povedal že sme kamarati." Stažovala sa Cande ale ja som myslela len a len na Jorgeho. ,,Možno niekto ma vypočuje ale ti nie." Povedala naštvane a odbočila smerom k jej domu. Z myienok ma tento raz vyvrátila správa.

Pohlad Jorge

S Tini sme si povedali veľa škaredého ale slová neverím ti mi zostali v hlave. Napísal som Lodo správu. Musím s ňou doriešiť niekoľko vecí.

Ja:Potrebujem s tebou hovoriť. V parku za hodinu.

•••

Už sedela na lavičke.
Ja:,,Prečo si mi predstavila pozadie? Vieš ako Tini bola nahnevaná keď videla tú fotku?"
Pozrela sa na mňa a postavila sa.
Lodo:,,Ani ahoj. Máš zlý deň ale nebuď nepríjemný na ostatných rozumieš? A ja som ti nič s mobilom nerobila, tiež sa nechem s ňou hádať."
Nádyh a výdych.
Ja:,,A kto potom?"
Lodo:,,Dnes som videla Petra v študiú a od Cande viem že sa na neho hnevá."
Peter kvôli nemu prichádzam o Tini.
Ja:,,Prepáč idem ešte posledná fotka s Tini."

Pohlad Cande

Od stredy sa mi Rugge vybýba. Veď sme si povedali že kamaraáti. Spravila som mu niečo? Zazvonil mi mobil.
Pozrela som sa kto volá, na koho som najviac čakala.
,,Ja už takto ďalej nemôžem Cande." Ozvalo sa z druhej strany Ruggeho hlas.

Pohlad Tini

Sadli sme si spolu na lavičku ruka v ruke. Toto nebol ďaľší sen ale skutočnosť lebo som cítila jeho ruku ako zviera tú moju. Pozreli sme sa do očí. Položil mi jeho ruku na líce a pritiahol si moju tvár bližšie k tej jeho. Bez slov pritiskol svoje pery na tie moje.

Tak už sú konečné spolu? Čo si myslíte? Tentoraz to nie je sen.

*Cami*

Losing the FriendWhere stories live. Discover now