45.Kapitola

174 15 2
                                    

Ja:,,Rozchod bolo to najlepšie."
Nie nebolo. Nebolo ale takto trpím menej. Viem to.
Jorge:,,V tvojich očiach to tak nevyzerá."
Pozrel sa mi do očí. Uhla som pohladom.
Ja:,,Nechaj ma na pokoji."
Odišiel z mojej izby. Mám pocit že to už takto dlšie nevydržím.

Pohlad Lodo

Veľmi ma bolelo vidieť Diega v objatí s inou babou a hlavne s jeho bývalou. Určite to je Paulie. Gaštanové hlasy ktoré jej siahajú pod ramená, modré oči a oblečené má roztrhané rifle alevo riflové kraťase- presne takto vyzerala baba v objatí Diega.

Všimol si ma a ja som sa rozbehla preč. Bežala som domov. Naštastie ma nedobehol aj keď po mne kričal.
Doma som sa hodila na postel z očí mi začali tiecť slzy.

*Sobota*
Pohlad Tini

Obula som si tenisky a vyšla z domu. Agáta a José nie su doma a ja to sama s Jorgem v jednom dome celý deň nevydržím. Zamierila som si to do parku.

Bola chyba že som s Jorge začala chodiť, celý náš vzťah ako najlepší kamaráti sme ai pokazili ale za všetko môže on. Mal mi povedať čo ku mne cití ešte pred turné a nikam neodísť ale nie on si odíde a potom sa vráti.
Bola som hlúpa v tedy keď sme sa u neho doma prvý krát pobozkalo.

Do niekoho som narazila. Si šikovná Tini povedala som si v duchu.Zdvihla som hlavu a pozrela do koho som narazila.

Pohlad Alba

Ja:,,Ahoj musíme spolu hovoriť."
Povedala som zo strachom v hlase.
Facu:,,Nie Alba nepokazme si to končím."
Ja:,,Facundo naskúšaj to ja som to tak nemyslela."
Facu:,,Neviem ako čo si myslíš ale skús nehovoriť to čo si nemyslíš."
On mi to zavesil. Z A S V E S I L.

Pohlad Tini

Peter. Chodila som s ním ešte pred tým ako Jorge odišiel na turné.

,,Ja viem čo som ti spravil odišiel a ani raz nenapísal a nezavolal.Nemohol som chýbala si mi a bolelo ma vidieť ťa s iným.
Myslel som že keď odídem na turné dokážem zabudnúť čo k tebe cíti ale nie je nedokázal som."

Spomenula som na jeho slová. Nie Tini nemysli na Jorgeho.
Peter:,,To je ale prekvapenie."
Ja:,,Aj ja si myslím."
Peter:,,Nezajdeme niekam kamoška."
Ja:,,S radosťou."

...

Peter:,,Počul som že chodíš z Jorgem Blancom je to pravda?"
Ja:,,Chodila."
Sklopila som pohlad do koltejlu a do som si z neho.
Peter:,,My sme sa spolu rozišli lebo som sa sťahoval a Jorge je hvoezda takže si viem predstaviť váš rozchod. Podvádzal ťa že?"
Pokrútila som hlavou že nie.
Ja:,,Je to zložité."
Vyšli sme z kaviarne a odpevadil ma domov. Išli sme v tichu. Nemám náladu sa o ničom baviť.

Odomkla som vchodové dvere a vstúpila do domu. Vyšla som na horné poschodie a všimla si ako Jorge stojí vo dverách mojej izby zo nahnevaným výraz. To ja sa hnevám na neho veď ešte včera sa snažil o to aby sme boli spolu a vravel mi ako ma miluje.

*Cami*

Losing the FriendWhere stories live. Discover now