3.Kapitola

620 31 12
                                    

Pohlad Tini

Bola som ako v siedmom nebi.Konečne má ma rád niaky chalan a on mi zložil pesničku.
,,Milujem ťa Tinita."povedal mi Jorge. Usmial sa na tým najroztomilejším úsmevom na svete.Skoro som roztiekla.Po chvíli som sa spametala.,,Aj ja tebe." Povedzte dá sa odmietnuť chlana ktorý vám napíše pesničku,svetový hit a je len vaša?,,Som ti dlžný pesničku." zobral si gitaru a začal mi spievať Voy por ti pri tom sa mi celý čas pozeral do očí a ja jemu.
Keď dospieval zatlieskala som mu.
Ja:,,To bolo lepšie než na koncerte."
Jorge:,,Keď spievam a pri tom vidím tebe nedokážem to pokaziť."
Silno ma objal.
Jorge:,,Zostaneš tu spať že?"
Ja:,,Ak mama dovolí."
Zavolala som mamine a u Jorgeho mi dovolila spať naši rodičia sa poznajú takže som u nich celý víkend.
Jorge:,,Idem po pitie."
Ja:,,Dobre."
Jorgovi zavibroval mobil.Pozrela som sa facebook.Na pozadí má moju fotku.

Bože ja tam vyzerám a on si to dá na pozadie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Bože ja tam vyzerám a on si to dá na pozadie.
Zverejnil fotku a má 500tisíc like nučudo je dokonalý.Už hovorím ako jeho faninka.

Prišiel Jorge aj s dvomi pohármi džúsu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Prišiel Jorge aj s dvomi pohármi džúsu.
Rýchlo sim vrátila mobil kde ho mal aby si toho nevšimol.

Jorge:,,Videl som ťa láska."
Pozrela som sa na neho s vypúlebými očami.
Jorge:,,Bozkávali sme sa a nemožeš zaprieť čo ku mne citíš tak ti budem hovoriť ako chcem."
Ja:,,Dobre a mobil ti vybroval."
Prerušil ma Jorge.
Jorge:,,To je dobré a čo vybrovalo?"
Ja:,,Facebook máš 500tísic like."
Jorge:,,To si robíš zo mňa srandu že?"
Ja:,,Prečo pozri sa?"
Ukázal som mu jeho mobil.Chytil sa za hlavu a prehrabol si vlasy.
Jorge:,,Unavuje ma stále podpisov autogramy,fotky,spievať a samé podobné veci.Keď dám fotky tisíc kommenty a čítať.
Faninky už šialejú lebo som nedal dva týždne žiadnu fotku."
Ja:,,Život hviezdy je ťažký Jorge ale ty to vieš a už na to nemysli.Porozprávaj a ukáž fotky z turné."
Jorge mi porozprával o celom turné,ukázal fotky videá.Tri hodiny v noci.
Jorge:,,Ide sa spať zajtra ďalší koncert."
Ja:,,A ja čo?"
Jorge:,,Koncert je zajtra vo vašej škole teda našej škole."
Ja:,,Mesiac si tu v Buenos Aires a potom pokračuješ turné v Španieslku.Budeš chodiť do školy?"
Jorge:,,Musím po troch rokoch aspoň na chvílu do školy ako obyčajný žiak."

(Jorge a Tini chodia na rovnakú školu gymnáziumTUR ona he tretiačka a on piatak.Áno vymyslela som pať ročné gymnázium a TUR to je názov.Jorge počas turné sa učil sám a turné začal keď bol druhák.)

Ja:,,Ale nemám pyžamo."
Jorge prišiel k skrini a vytiahol od tial tričko.
Jorge:,,Tu máš triko a chceš aj tepláky?"
Ja:,,Vieš zostanem len v nohavičkám."
Rozhodila som rukami.Zasmial sa.
Jorge:,,Dobre ako chceš kote."
Ja:,,Blanco neprovokuj a daj ich sem."
Podal mi triko aj tepláky.
Ja:,,Chcem sa prezlicť."
Jorge: ,,Veď už idem."
Išla som do záchod a Jorge sa medzitým prezliekol.Lahli sme si spolu do postele.
Po chvíli som zaspala na jeho hrdi.

Ráno som sa zobudila keď ma Jorge buchol vankúšom.
Ja:,,Ja chcem ešte spať."
Skríkla so naňho ospalým hlasom.
Ale to som nemala robiť.Začal ma štekliť.
Ja:,,Prestaň,vzdávam sa."
Už ma šteklil 5 minút to sa nedalo vydržať.
Jorge:,,Čo za to?"
Zašiel mi rukou pod tričko a zastavil sa mojom pásu.
Ja:,,Pusu."
Jorge primačkol jeho pery na tie moje.
Po chvíli sme sa od seba odtrhli lebo sme počuli klopanie na dvere.
Jorge:,,Ďalej."
Do izby vošla jeho mama.

Táák je tu ďalšie časť.Dúfam že sa páčila ak hej tak mi môžete dať vote ale commnet ktorý ma poteší.Ďalšia časť bude v štvrtok.
Chcem sa ešte spýtať mám písať len o nich alebo aj iné páry ako napríklad aby Lodo a Cande mali niekoho?Prosím odpovedzete mi do commentu.

*Cami*

Losing the FriendWhere stories live. Discover now