Ja:,,Torchu."
Jorge:,,Kecáš je to úžastné."
Ja:,,Neklam."
Jorge:,,Je to super hneď terez mi to zaspievaš."
Dotlačil ma k piánu.Postavil sa za mňa a sledoval ma ako spievam.Veo, veo ¿Qué ves?
Todo depende de qué quieras ver
Piénsalo bien antes de actuar
Si te enamoras te puedes lastimar¡Oye! escúchame bien
Respira y deja de temblar cual papel
Si crees que sí vuelve a intentar
Y no te rindas ni por casualidadMira el cielo, intenta cambiarlo
Piensa qué quieres y corre a buscarlo
Siempre, tú puedes volver a intentarlo
Otra vez, tú puedes, otra vez, si quieresJorge:,,Nová strofa je super."
Ja:,,Nie je to vôbec dobré."
Jorge:,,Tini je to super z toto môže byť velký hit."Ja:,,Jorge tú pesničku nechaš tak nič s nou robiť nebudeš a nikomu o tom nepovieš."
Jorge:,,Dobre Tinita."Pohlad Alba
On:,,Krásne meno ako ti Alba a ja som Facundo."
,,Maj sa Cande."rozlúčili sme sa a ja som išla s svojej skrinke.,,Clara dnes rande nezabudni."počula som ako hovorí vysokej modrookej blondýnne.
,,Alba bavím sa sama zo sebou?!"
Vyrušila ma z myšlienok Cande.
Prespáva u mňa.Za ten týždeň sme sa stali dobré kamarátky.
Ja:,,Nie potrubujem pomoc."
Cande:,,Hovor čo je s Facundom."
Ja:,,Počula som ho v škole,išiel na rande s niakom Clarou."Cande sa na mňa usmiala a objala.
Cande:,,On a Clara svoj vzťah tajili. Ja som sa o tom dozvedela až dnes."
Je zadaný.Nemám šancu ale na druhú šancu sa nemusí rozhodovať ci chcem jeho alebo Marca.Cande:,,Ty a Marco ste boli spolu vonku hovor?"
Ja:,,Boli sme na jednom drinku potom ma zobral do kina.Je proste super chlan.Milý,pekný,
inteligentný, gentleman o ktorom sníva každá.Princ na bielom koni.
On mi aspoň neklame a povedal že sa mu páčim."Cande:,,Aj on tebe."
Prikývla som hlavou.Zobrala som gitaru a Cande zahrala novú pesničku
Codigo Amistad ktorú som zložila s Facundom.
Cande:,,Si skladatelský talent Alba."
Boli sme hore do druhej v noci.*Sobota 10:24*
Pohlad LodoDiego:,,Tak ako sa ti lúbi?"
Ja:,,Superná a na koho si myslel keď si ju písal?"
Diego:,,Na teba."Prišiel ku mne bližšie a jeho ruky prišli na moje boky.Pozerala som sa mu do očí a videla v nich úprimnosť.
Neklame mi.Opreli sme si čelá o seba.
,,Milujem ťa Lodovica Comello."
Skoro sme sa pobozkali ale vyrušil nás jeho brat.,,Brácho čaká ťa dole Rugge."Stále na mňa čumel.
Diego:,,Hneď som naspäť Lodo."
Odišiel zo svojej izby a ja som tu zostala s jeho bráchom.
On:,,Som Tomás Lodo.Teší ma zoznámiť sa tak s peknou babou ako si ty."
Ja:,,Aj mňa Tomási a ďakujem."
Chvílu sme sa rozprávali a potom ho Diego vyhodil a my sme skúšali.Pohlad Tini
Jorge:,,Súhlasíš z Nustro Camino ktorú sme napísali spolu ako malí?"
Ja:,,Jasné možme."Skúšali sme asi dve hodiny.Je to ťažké ale máme šancu vyhrať aj Americké kolo.Bude tam strašne vela súťažiacich.Musíme naskúšať aj Voy por ti to je základna a potom lubovilné dve.Prva je Nuesto Camino a druha Podemos.
*Cami*
YOU ARE READING
Losing the Friend
FanfictionMartina Stoessel je obyčajné dievča. Jorge Blanco svetová hviezda do ktorého je zbláznená každá baba, až na jeho naj kamošku Martinu. Jorge sa vráti po troch rokov do Buenos Aires a stretne sa s Martinov. Ich city nedokážu dlho skrýva a ich vzťah po...