41.Kapitola

187 15 3
                                    

Sme v nahrácom stúdiu a ja nič nemám. Ani slovko. Sledovala som ludí okolo seba a snažila sa niečo vymyslieť ale nič.

Pohlad Jorge

Mechi:,,Jorge Tini je rozladená niečo vymysli lebo to nedopadne dobre."
Jorge:,,Kolko máme času?"
S Tini to nevyzerá dobre. To je až tak na mňa naštvaná?
Mechi:,,Pol hodinu a ideme dievčatá, Jorge tú jej solovky niako to dorieš ja sa ostatných pokúsim ukludniť lebo su vedla z problémami nepočítali."

...

Kde môže mať Tini ten zošit? Keď bola mala tam možno dvanásť rokov napísala pesničku s názvom En mi mundo. A to je čo potrebujem.
Tu to je.Zobral som zošit a rozbehol sa do auta.

Pohlad Mechi

Ja:,,Abla a Cande chote prvé."
Odišli.Lodo išla s nimi.Sadla som si vedľa Tini.
Ja:,,Nebuť nervózna všetko dobre dopadne."
Tini:,,Mechi nie ja nemám ani slovko, a Alba tiež nie schopná zložiť."
Dala si tvár do rúk.Je na tom horšie než som myslela.Pokúšala som sa ju ukludni a dúfala že Jorge príde čo najskôr.

...

Tini:,,Mechi ja neviem text."
Ja:,,Nádych a výdych, spievame s partiturami."
Posadili sme na stoličky pred porotov a začali sme spievať. Tini je poriadne v strese. Es por mi amor nám vyšlo dobre, aj keď sa Tini dvakrát pomýlila.

Pohlad Jorge

Ja:,,Tini tu je En mi mundo."
Tini:,,Ti si génius Jorge."
Skočila mi okolo krku. Vrátil som jej objatie.
Tini:,,Ste na rade a chlanmi."
Ja:,,Už idem."
Dal som jej pusu na líce a odišiel za chlanmi.

...

Are you resdy for ride?, Fazer feliz aj Mi princesa sme zahrali.Ešte En dos mundos a Mil vidas Atras.
Rugge:,,Zatial sme všetko zahrali dobre."
Diego:,,Aj ja si myslím."

Pohlad Cande

Alba:,,Prečo nie si z Ruggem keď nikam neodchádza?"
Ja:,,Je to zložité, neviem či ho milujem."
Lodo:,,Lenže on sa trápi a môžeš ho stratiť aj niečo neurobíš."
Ako veľmi sa rozumie môjmu vzťahu s Ruggem, ani nepozná Damiena (Kamarát z Francie ktorý sa páči Cande).
Ja:,,Mám pocit ža sa ti Rugge páči!"
Postavila som sa zo stoličky a rozbehla som sa na chodbu a Lodo za mnou.

Pohlad Alba

Nechali ma tu samu. Aspoň chvíli ticho a možem si preopakovať texty piesny.
Facu:,,Čau láska."
Ja:,,Ahoj ako vám to ide?"
Facu:,,Super poď sa pozrieť."
Chytil ma za ruku a snažil sa ma dostať do veľkej miesnosti kde spievame. Vyhral s ním sa neda preťahovať. Vyšli sme na chodbu. Facuovi na tvári úsmev zamrzol, pozrela som sa pred seba.Už viem prečo.

Pohlad Tini

Jorge:,,Ešte si sa nebola pozrieť ani na jednu pesničku Tinita."
Prišiel do miestnosti, kde som si prezerala partitury.
Ja:,,Dík za tú pesničku Jorge."
Jorge:,,Musel som ti pomôcť, milujem ťa."
Ja:,,To aj ja teba."
Sadol si vedľa mňa a chytil ma okolo ramien. Jeho objatie ma vždy ukludní.
Pobozkal ma nos čo ma trochu zašteklilo. Potichu som sa zasmiala.

*Cami*

Losing the FriendWhere stories live. Discover now