***Po koncerte***
Ja:,,Ale čo sa stalo že si dnes nevemoval ani jednu pesničku svojim faninkám?"
Usmial sa na mňa.
Jorge:,,Ja som ju venoval mojej najvačšej tebe."
Musela som sa nad ním zasmiať.
Ja:,,Ja nie som tvoja faninka ale priatelka,a nie som do teba bezhlavo zamilovaná ako ostatné a vypisujem aký si roztomilý a zlatý."
Jorge:,,Žiarliš?"
Spýtal sa ma provokatérsky.Ja som mu asi pať minút neodpovedala a potom ho zavolal režisér na VIP.Našla som mu tu zošit s chémie,zajtra píšeme tak som sa učila.
Mal tu aj fotoalbum a samé fotky kde som ja.Všetky ktoré som si pridávala na súkromný facebook.On ma sledoval ale pod iným menom.
Pod touto mal napísané ,,Krásna ako vždy Martinka." Ten je ale zamilovaný.Celý album boli len moje fotky alebo nás dvoch.***Po VIP***
Sedeli sme asi hodinu aj pól ešte v šatni a rozprávali lebo kedy ideme hneď tak faninky ešte čakajú vonku.
Rýchlo sme prebehly do auta a prišli domou.Jorge zaparkoval v garáži a išli sme hore do jeho izby.
***Medzitým v Portugalsku***
Pohlad CandePrechádzali sme sa s Lodo po meste a na chvílu som sa zamyslela.Skončila som na niekoho hrudi.Pozrela som sa do koho som vrazila a uvidela toto najkrajšie chlana na svete.
On:,,Prepáč ja sa ti strašne ospravdlnujem krásko."
Ja:,,Je to moja chyba."
On:,,Ja som Rugge a ty?"
Usmial sa na mňa.
Ja:,,Cande a toto je moja kamoška Lodo."
Rugge:,,Nezašli by ste a mojim kamošom von."
Lodo pozrela na mňa s výrazom Nech ťa to ani nenapadne.
Ja:,,Veľmi radi."
Vymenili sme si čísla a s Lodo sme pokračovali v obhliadke mesta.
Lodo:,,Prečo si povedala áno?"
Pozrela sa na mňa vražebným pohladom.
Ja:,,Mne sa ten chlan páči tak dáme dvojité rande."
Lodo:,,Ale naposledy čo si ma do niečoho takéhoto zaplietla."
Vdačne som ju objala.***Pondelok***
Pohlad TiniJe to možné s ním?Nechce sa pustiť z objatia a nedokážem ho ani zobudiť.
Schytila som vankúš a bucha ho s ním po hlave.
Jorge:,,Martina ukludni sa."
Ja:,,Pusti ma."
Jorge:,,Ani nápad."
Uličnícky sa na mňa usmial.
Ja:,,Je 7:04 a osmej začína škola Jorge už nie si na turné."
Pozrela som sa na mobil ktorý bol položený na nočnom stolíku.Konečne o 7:13 ma pustil a začali sme sa chystať do školy.
Do školy nás odziezol Juan Jorgeov otec.
Do školy sme prišli na štastie v čas.
Jorge:,,Čo je prvá hodina?"
Ja:,,Prvá hodina je s triedny Groun matika."
Ako sme vošli urobili sme desať krokov a už dievčatá chceli od Jorge autogramy.Odišla som na bok a kráčala k mojej skrinke.
,,Jorge ako sa môžeš baviť s tým trapným dievčatom Martina." počula som Ashley.
Obzrem sa a uvidím ju ako som po ňom lepí.Prečo som nemyslela na toto že ho bude chcieť každá v škole?
Prišla som k skrinke so slzami v očiach.
,,Ahoj vyzerá že sme dve zo školy ktoré nie su posadnuté Jorgem Blancom."
Pozrala som sa kto to hovorí a uvidela nové neznáme dievča.
Ja:,,Som Martina ale všetci mi hovoria Tini a ty si nová,že?"
Ona:,,Ja som Alba a som výmenná študenka zo Španielska."
Chvílu sme sa rozprávali a zistila som že ju vôbec nezaujíma kto je Jorge a chodí o ročník nižšie ako ja.Zazvonilo.
Ja:,,Už musím."
Alba:,,Ahoj."
Našla som okolo Jorge pár dievčať ktoré začali odchádzať do tried.
Jorge:,,Poďme na hodinu."
Prišli sme do triedy po zazvonení a učitel vyzeral dosť nahnevaný.Ďalšia časť bude v Pondelok.Áno tento týždeň len dve ale tento príbeh nestíham.
Názor?píšte do commnetou prosím.*Cami*
YOU ARE READING
Losing the Friend
FanfictionMartina Stoessel je obyčajné dievča. Jorge Blanco svetová hviezda do ktorého je zbláznená každá baba, až na jeho naj kamošku Martinu. Jorge sa vráti po troch rokov do Buenos Aires a stretne sa s Martinov. Ich city nedokážu dlho skrýva a ich vzťah po...