15.Kapitola

322 20 0
                                    

To sa nedá vydržať.
Jorge:,,Milujem len teba."
Prišiel ku mbe a dal mi pusu do vlasou.

Pohlad Jorge

Už ma nebaví jej neustále hovoriť že milujem len ju.Je to pravda...ale žiarli na commentár ktorý nemá pre mňa cenu.

*V stredu*

Včera už zasa sa jej nepáčil kommentár

HHanachh:Och Jorge si zlatý!!!😍😘💋❤

Áno aj mne to vadí keď ju tak vidím ale musí zabudnúť na moju časť že som známy a máme pokojný vzťah.

Ja:,,Poď ideme na pláž."
Zobrali sme veci a išli.
Tini:,,Kedy budeš natáčať tan klip?"
Ja:,,Na budúcí týždeň v Pondelok začínam a približne dva týždne.Potom dva mesiace turné po Španielsku,Francii,
Taliansko,Nemecko a Anglicko."
Tini:,,Budeš mi chýbať."
Dal som jej pusu na líce.

Pohlad Tini

Ja:,,A vieš ako sa volá ta baba s ktorou natáčaš ten klip?"
Jorge:,,Mercedes Lambre."
Rozprestreli sme si uteráky na piesok a vbehli do vody.
Jorge:,,Plávame na ostrov."
Asi tak pol kilometra od brehu bol taký malý ostrov.Rozbehli sme sa do mora.Keď sme už nedočiahli tak sme začali plávať.

Pohlad Cande

Ja:,,Chvala bohu je po sútaži."
Lodo:,,Presne a dnes ideme von my dve."
Ja som len prikývla hlavou.
Lodo a Rugge spolu vychádzajú dobre len Lodo vadilo že som s ním bola viacej času ako s ňou.Aj mne bi to vadilo.

Tini:Babi už sa na vás v Buenos Aires teším.

Napísala nám správu.Ide sa písať s Tini.

Ja:Už v sobotu sa vidíme.

Tini:Musím večera.

Ja:Bež🏃my ideme do mesta

Vyrazili sme do mesta.Pravda aj do obchod sme išli bolo to super s kamoškou ako je Lodo.

Pohlad Alba

Mama zakričala že je večera a zišla som dole po schodoch.Prišla som do jedálne a uvidela Facunda a niake ženy.
Mama:,,Zlatko ako vieš som v rodičovske rade a  dnes tu budeme riešiť školu...a toto je Facundo."
Najedli sme sa a mama povedala že mám ísť s Facundom do mojej izby.
Rozprávali sme sa.Je lepší než som si myslela.Boli sme pri sebe blízko ako som nebola zo žiadnim chlanom.Srdce mi bilo milión krát rýchlejšie.
Facundo:,,Alba pôjdeš so mnov zajtra von ako s kamarátom?"
Ja:,,Hej pôjdem."
Len s ako kamarátom ale som mu zasa o krok bližšie než som bola.Áno páči sa mi.
Facundo:,,Zaspievaj mi."
Zobrala som si gitaru ktorú mám v izbe a začala hrať Codigo Amistad.Pomohol mi ju dokončiť.Moja prvá pesnička a zložila som ju s chlanom ktorý sa mi páči.

*V štvrtok*
Pohlad Tini

Jorge ma chytil za pás spolu sme kráčali po rozpálenom piesku.Bolo to ako vo filme len ja a on.Sumivé more pod nami,čajky nám lietajú nad hlavou.
Jorge:,,Byť viac takýchto chvíl."
Ja:,,Akých?"
Jorge:,,Len ja a ty.Nikto iný."
Silno som ho objala aj on mňa.

*Cami*

Losing the FriendWhere stories live. Discover now