Ale prečo si klamem že Jorge je obyčajný chlan.
Cande:,,Tini počúvaš ma?"
Vythla ma z myšlienok.
Ja:,,Nie babi ja už musím zajtra niečo spolu vymyalíme."Dobehla som domov na večeru.Prečo som bežala?Keby zostanem s Cande a Lodo mi nedajú pokoj na čo som myslela a ja sa s nimi o tom nechcem baviť.
Po večeri som sa chvílu učila až do doby kým mi Jorge nezobral zošit.
Je to s ním ťažké.
Ja:,,Vráť mi ten zošit?"
Už som nahnevaná.Kdo by nebol?
V pondelok s toho píšeme a on mi už dvadsať minút nechce dať zošit.
Jorge:,,Vysvetlimi to."
Toto bude učenie na dlho kým on pochopí biológiu.*Ráno*
Vstala som na lúče ktoré mi svietili do očí,obliekla som sa a zišla na raňajky.
(Oufit v médiach)
Dnes sa s babami ideme korčulovať.
Dvere sa mi do izvy otvorili.
Jorge:,,Ahoj krásko ja musím."
Dal mi pusubdo vlasou.
Ja:,,Uži si to Jorge."Odišiel a ja som bila na notebooku.
Písala som s maminou.*11:24*
Obula som si korčule a vydala sa do parku kde sme dohodnuté s babami.
Korčulovali sme sa po chodníku ktorý vedie popri rieke.Cande:,,Rozumiete tomu že Selena Gomez odmietla Justuna Biebera?"
Tieto kecy o celebritách ma nezaujímajú.
Lodo:,,Ja musím babi slúbila som sestre pomoc s obedom."Pohlad Lodo
Ja nešikovná som musela prekrížiť nohy a padnúť do náručia toho fešaká.
,,Si v poriadku?"spýtal sa ma chlan ktorý ma chytil.,,Vďaka tebe áno.Ja som Lodo a ty?"
On:,,Diego a ti nie si náhodou bohyňa krásy Lodo."
Zasmiala som sa.
Ja:,,Určite nie."
Diego:,,Sorry pomýlil som si ťa s ňou lebo tvoja krása je neopísatelná."Pohlad Jorge
Koncert ma zasa sebou ale chýbami tu Tini.Napíšem jej aspoň SMS.
,,Milujem ťa Tinita❤a chýbam ti ja to viem."
Ešte VIP a ide sa domou kde bude Tini.
Manažer:Zajtra sa nahráva klip a dnes zverejníme foto s Mercedes.Zoznámil som sa z Mercedes a vyfotili nás na foto.Vyzerá dobre myslím ako kolegyňa.Nie je hubatá ,kritická a namyslená ako ostatné.Zatial vedie.
Pohlad Tini
Od kedy mi prišla SMS od Jorgeho Cande nedá pokoj a nech jej to ukážem.
Ja:,,Hovorím naposledy že nie."
Alba:,,Ahojte."
Cande:,,Kde ideš?"
Alba:,,Som dohodnutá na stretnutí s Marcom."Zakývala a už jej nebolo.
Cande:,,Facundo či Marco?"
Ja:,,Skôr Facundo."
Cande ma zatiahla ešte do cukrárne a potom som konečne išla domov.Agáta:,,Prišla si práve na večeru."
Ja:,,A Jorge je tu?"
Agáta:,,Nie vráti sa okolo 20:30 musel ešte niečo prebrať s manažérom."Prišla som do izby a začala som len tak hrať na klavirí a potom som aj spievala.
Veo, veo ¿Qué ves?
Todo depende de qué quieras ver
Piénsalo bien antes de actuar
Si te enamoras te puedes lastimar.Viac nič.20:46.Čoto som tak dlho hrala?Asi hej.Jorge nikde.
Zišla som si do kuchyne pre pohár vody.Ako som si napúšťala vodu tak niekto ma chytil za boky.Jorge:,,Ahoj lásko."
Ja:,,Ahoj tak čo ten nový klip?"
Jorge:,,Robili sa niake fotky na obálku a na pódium turné."Vyšli sme do svojich izieb.Som unavená takže si idem lahnúť.
Ahojte chcem vám oznámiť že info o tejto knihe bude v novej informačnej knihe *Cami* Vás informuje.
A prosím je to len kúsok pesničky a inšpiruje ma ak ju pozná niekto celú nápíšte do komentára.
Napíšte o to lepšie sa mi bude pokračovať s príbehom.
*Cami*
VOCÊ ESTÁ LENDO
Losing the Friend
FanficMartina Stoessel je obyčajné dievča. Jorge Blanco svetová hviezda do ktorého je zbláznená každá baba, až na jeho naj kamošku Martinu. Jorge sa vráti po troch rokov do Buenos Aires a stretne sa s Martinov. Ich city nedokážu dlho skrýva a ich vzťah po...