Ja:,,To mám radosť."
Jorge:,,To aj ja Tini."
Odišiel kúsik ďalej ku tráve a odtrhol z neh kvet ktorými strčil do vlasou.
Ja:,,Je neskoro mali by sme sa vrátiť."*Po ceste domov*
Ja:,,Vieš o tej školej súťaži?"
Jorge:,,Áno a musíš vyhrať."
Ja:,,Na to nemám."
Jorge:,,Pomôžem ti napísať pesničku a víťazstvo máš vo vrecku."
Ja:,,Dobre."*Streda*
Včera sme sedeli nad piánom a nič ani on.Tak mi pomohol sa naučiť Voy por ti.Viem to celkom dobre.
Pohlad Alba
,,Maj sa Cande."rozlúčili sme sa a ja som išla s svojej skrinke.,,Clara dnes rande nezabudni."počula som ako hovorí vysokej modrookej blondýnne.
Štíhla postava,sladký úsmev,dokonalá tvár.Na tú nemám.Na Facunda môžem zabudnúť.Keď on nej odchádzal tak jej dal ešte pusu na líce.,,Alba vieš odpoveď?"skríkla po mne učitelka.,,Nie."mykla som plecami.
Matematika viete si predstaviť ako sa mi chce počítať a počúvať jej tlachniny.Do ramena mi naraz papierik.
Roztvorila som ho.
,,Nuda že😑Pôjdeš so mnou po škole von?Marco❤."
Otočioa som sa kývla mu hlavou že áno.Facundo má inú tak ja skúsim Marca.Pohlad Tini
*Po piatej hodine*Stáli sme s Lodo a Cande pri skrinkách.,,Tini potom mi povedz aké je opakovať ročník."
Zasa tie barbiny na štekliach.Ale čudujem sa že Sofia niečo zo seba dostala.
Ashley:,,Tini nemáš šancu prejsť cez koncoročné skúšky z hudobnej."
Lodo mňa aj Cande chytila a ťahala do triedy.Sadli sme si do lavice.Tie to dnes nevzdajú išli za nami.Cande:,,Ak prejde spievajúca sliepka ako ti tak každý Ashey."
Ako inak a Lodo sme dostali záchvat smiechu.Urazene odišli.,,Píp,píp."prišla mi SMS.Ako unak od Jorgeho.
Lodo:,,Ty si to ani neprečítaš?"
Tini:,,Nie alebo viete kto a to počká po škole."*Po škole*
Cande:,,Kde je Alba chýba mi tu?"
Nahodila smutný výraz.Alba medzi nás zapadla.
Lodo:,,Nie išla niekam s Marcom a tá SMS?"
Vytiahla som si mobil s vrecka a načítala správy.,,Ahoj lásko.Bol by som rád keby prídeš na natáčanie."
Prečítala nahlas Cande.
Lodo:,,Čo tu stojíš?Bež za ním."
Ja:,,Ale kino?"
Cande:,,Dobre vieš že za chvílu mu pokračuje turné a ti nechceš byť s ním?"
Ja:,,Chcem ale."
Lodo:,,Žiadne ale bež za ním."
Prerušila ma Lodo.Objala som ich vykročila k nahrávaciemu štúdiu.Po ceste som zavolala Jorge tak ma čakal vonku.
Jorge:,,Som rád že si prišla Tini."
Objal ma a išli sme dnu.
Ja:,,Ako to ide?"
Jorge:,,Super."
Ja:,,Nevadí že som tu?"
Jorge:,,Nie Mercedes tu má celý deň priatela."
Super má priatela takže na Jorgeho sa lepiť nebude.Nemám sa čoho báť.Predstavil ma s Mercedes a on musel ísť nakrúcať.
Mercedes:,,Rada ťa spoznávam Tini, vela som o tebe od Jorgeho počula."
Ja:,,Vážne?"
Mercedes:,,Jasné stále mi o tebe hovorí ako mu chýbaš."
Ja:,,Poznáš ho už dlhšie?"
Mercedes:,,Áno už sme spolu dvaktrát vystypovali v Ekvádore,
pochádza s tadial."Režisér vysvetlil Jorgemu ako má tancovať a začali nahrávať.Nemohla som z neho spustiť oči.
Mercedes:,,Tie média sú tak blbé!"
Ja:,,Čo sa stalo?"
Otočila mi svoj mobil ku mne.CelebtiteNew:Svet obletela nová fotka. Jorge Blanco a Mercedes Lambre spolu ❤ v Buenos Aires.Blanco niečo planuje zo svojou holkou,že Lambre?🙊😍
Mercedes Lambre v Buenos Aires dala na svoj instagram fotku a videli ju s Blancom❤.
*Cami*
YOU ARE READING
Losing the Friend
FanfictionMartina Stoessel je obyčajné dievča. Jorge Blanco svetová hviezda do ktorého je zbláznená každá baba, až na jeho naj kamošku Martinu. Jorge sa vráti po troch rokov do Buenos Aires a stretne sa s Martinov. Ich city nedokážu dlho skrýva a ich vzťah po...