Mercedes:,,Teraz pol sveta uvidí ako si vymýšlajú."
Ja:,,Čo ideš robiť?"
Mercedes:,,Napísať na facebook a pridať fotku s mojim priatelom."Otočila sa tak aby som aj ja videla.
SoyMechiLambre:Ja a Jorge Blanco😨úbohé mám priatela.❤
Pridala asi okolo dvadsať fotiek s ním.Mercedes:,,A teraz média uvidia."
Rozprávali sme sa chvílu kým Jorge točil.Chvílu asi dve hodiny.Jorge:,,Poď Tini ide sa domov."
Chytili sme sa za ruky a išli k jeho autu.
Jorge:,,Tak čo Mechi?"
Ja:,,Super baba len aby si vedel média už hlásie ze ste pár."
Jorge:,,To vyriešim."Pohlad Alba
Začal mi zvoniť mobil.Facundo.
Ja:,,Čo chceš?"
Facundo:,,No...chcem sa ťa spýtať ten projekt...Kedy začneme robiť?"
Ja:,,Niečo urob a pošli mi to na
e-mail a ja to dokončím."
Facundo:,,Ale mohli by sme ho robiť u mňa doma?"
Ja:,,Nie,nechcem ťa vidieť." a položila som mu mobil."Nechcem ťa vidieť Facundo.
Nikdy,nikdy.Za ťava sa zamilujem do zadaného chlana.Som hlúpa.Poriadne hlúpa.Pohlad Tini
Sedím v izbe a premýšlam nad mnou a Jorge.Náš vzťah.Je kompikovaný,
prečo nemôže byť ako ostatné vzťahy-
pokojné.Jorge:,,Tini poď mi pomôcť uvariť večeru."
Zišli sme do kuchyne.
Ja:,,Na čo mám chuť?"
Jorge:,,Na teba zlatko."
Podišiel ku mne bližšie a dal jeho ruky na môj zadok.Znervóznela som.
Ja:,,Tak bude kura."
Odtiahla som sa od neho a prešla k šporáku.
Jorge:,,Provokuješ?Kura nemá rád a ti to dobre vieš."
Ja:,,Ty vieš že chcem zabudnúť na tú noc na vašej chate a ti ma chytáš za zadok."Vyštekla som na neho.Nahnevane som odišla do svojej izbu.Snažila som sa zložiť ďalší kus pesničky ale nič.
Snažila som sa spievať ale nič.
Učiť-nič.Nič sa mi nedá robiť myslím len na Jorgeho.
Lahla som si do postele.Je len 19:34 ale som unavená a nič nedokážem robiť.Jorge:,,Nedokážem veriť že som chodil s tebou Tini,obyčajné dievča."
Začal sa smiať aj s Ashley.Z oka sa mi vykotúlala dalšia horká slza.
Ashley:,,Martina taká trapka ako ti nemôže chodiť s Jorgem Blancom.",,Nie!!!"vykríkla som na celú izbu. Chcela som sa posadiť ale nikoho ruka mi v tom bránila.Najskôr som sa zlakla ale potom ukludnila keď som videla že ma drží Jorge.
Čo robí v mojej izbe?Hnevám sa na neho.Otvoril oči.Aspoň mám o robotu menej.Jorge:,,Čo sa stalo že tak kričíš?"
Ja:,,Vypadni z mojej postele lebo to dobre nedopadne."
Jorge:,,Ty mi neveríš?"
Otočila som sa na druhú stranu a on ma pustil a odišiel prečSnažila som sa ukludniť.Bol to len zlý sen Tini,miluje len teba.hovorila som si pre seba a po chvíli som zaspala.
*Štvrtok*
Bože dnes je tá sútaž.Zišla som do kuchyne kde bol Jorge.
Jorge:,,To sa ani na mňa nepozrieš?!"
Pozrela som sa na neho a sklopila zrak na displey mobilu.
Jorge:,,Tini ja sa nechcem s tebou hadať."
Ja:,,Tak to si premysli skôr než niečo urobíš."
Mrkla som na neho a odišla do svojej izby.Vlasy som si zopla do rybacieho vrkoča a zobrala si tašku.Jorge:,,Ideš sama do školy?"
Ja:,,S tebou nejdem určite."
Zabuchla som dvere a išla do školy sama.Lodo,Cande a Alba to by bolo vela otázok čo mi je.*Cami*
YOU ARE READING
Losing the Friend
FanfictionMartina Stoessel je obyčajné dievča. Jorge Blanco svetová hviezda do ktorého je zbláznená každá baba, až na jeho naj kamošku Martinu. Jorge sa vráti po troch rokov do Buenos Aires a stretne sa s Martinov. Ich city nedokážu dlho skrýva a ich vzťah po...