Kedže som pozaatavila príbeh Jortini Stories (Violetta life) tak bude viac času na tento príbeh.Budem pridávať tak štyri až päť krát za týždeň.
Ja:,,Nemusíš klamať Diego,viem že nechceš ísť kvoli mne?"
Diego:,,Pre mňa si len parťačka v súťaži,nemyslili že ma zaujímaš."
Schytila som Tini za ruku a vytiahla ju von pred hotel.Jorge išiel za za nami.Pohlad Alba
Facu:,,Alba prosím nechovaj sa ku mne ako keby som ti ublížil."
Na moje štastie prišiel za mnou Marco.Otočil ho k sebe.
Marco:,,Nechaj moju priatelku na pokoji."
Facundo som v očiach videla to čo nikdy pred tým.Bola to bolesť ktorú som sposobila ja.
Facundo:,,Unavuješ ma Marco sa vždy chvascheš s novou babou."
Drgol Marcovi do ramena a odišiel.Pohlad Tini
*štvrtok*Od rána čakáme až na nás príde rad.
Jorge rozdáva autogramy ako inak.
Ja:,,Lodo ty a Diego?"
Lodo:,,Nič vyhýba sa mi a nič som mu neurobila.To on sa ma nedávno snažil pobozkať."
Ja:,,To sa vyrieši,drž mi palce sme na rade."Vyšli sme na pódium,znervórnela som.Nebyť Jorgeho ktorý ma drží za ruku a nepustí tak utečiem.
Pozrela som sa na porotu.Jedna žena a dvaja muži.
Žena:,,Možete začať."
Prvé kolo je bez hudby.Začali sme spievať,cítila som ako sa mi v bruchu roztrzlo vece s motýlikmi.Kolená sa podlamujú a trasem sa ako osika.Jeden muž:,,Postupujete ďalej."
Dostali sme velký potlesk.Z oka mi vytiekla slza štastia.Zišli sme z pódia a hneď sa mi Lodo hodila okolo krku.Lodo:,,Boli ste úžastný."
Diego:,,Poď ideme."
Jeho chladné pohlady k Lodo sa nedali prehliadnuť.Nič popriate štastie,
objatie na povzbudenie a ani milé slovo.
Ja:,,Prečo je Diego k Lodo taký bezcitný?"
Jorge:,,On ju miluje ale ona jeho nie je a najviac mu vadí že si začala s Tomasom jeho bratom preto žiadne city.Zranila ho."
Prekvapene som sa na neho pozrela.Ja:,,Ale Lodo chce len Diega!"
Jorge:,,Diega?!"
Nechápavo sme si vymenili pohlady.
Ja:,,Diega."
Jorge:,,Nie veď sa bozkávala s Tomásom."
Ja:,,To ju on pobozkal,ona chce len jeho."
Ukázala som na Diega.Spievajú dobre ale je to romantická pesnička a ich nenávistné pohlady.Musia niečo ako pár urobiť lebo to vyzerá ako po rozchode.Druhý muž (z poroty):,,Vy ste si mali vybrať pesničku kde tomu druhému vyčítate aký bol hrozný partner."
Nevyzerali že by boli nadšený.
Žena:,,Spievate skvele,hlasy sa s sebe hodia ako u máloktorých duetoch ale výber pesničke hrôzia."
Dala dôraz na slovo hrôza.Zavrela som oči a držala palce nech postúpia.*Cami*
Pohlad CandeDala som Ruggerovi malý bozk na líce.
Ja:,,Ahoj lásko."
Rugge:,,Čau."
Povedal mi smutne.Chytila som ho za ruku.
Ja:,,Deje sa niečo?"
Rugge:,,Je ti to zložité povedať Cande ale nejdem chodiť okolo horúcej kaše lebo ti ublížim ešte viac."
Pozrel sa na mňa a puatil mi ruku.
Rugge:,,Cande je medzi nami koniec,rozcházam sa s tebou.Dúfam že nájde niekoho kto ťa bude milovať ako ja."
Nechápem tomu.
YOU ARE READING
Losing the Friend
FanfictionMartina Stoessel je obyčajné dievča. Jorge Blanco svetová hviezda do ktorého je zbláznená každá baba, až na jeho naj kamošku Martinu. Jorge sa vráti po troch rokov do Buenos Aires a stretne sa s Martinov. Ich city nedokážu dlho skrýva a ich vzťah po...