48.Kapitola

179 15 1
                                    

Vydala som novú knihu. Recenzie. Budem rada ak mi niekto napíše.

Pohlad Jorge

Vyšiel som po schodoch do svojej izby.
Keď som odchadzal dvere boli zatvorené a na stole som nemal až rak rozhádzaná papiere.Čo sa tu dialo?
Jediná doma je Tini čo tu hladala?

Na vrchu stola som uvidel papier kde sú informácie o Petrovi, vadí mi a chcem vedieť čo to za chudáka balí znova Tini. Dúfam že to nevidela Tini.
,,Píp,píp."to nie je môj mobil. Zvuk vychádzal spoza mojej postele.

Prešiel som tam a na zemi ležala Tini.
,,Čo vyvádzaš?"postavila sa zo zeme a kráčala ku dverám. ,,Niečo som sa pýtal, neboj nenájdeš tu milostný list od inej. Nie som ti že za dva dni som s inou."

Celá od zlosti zčarvenala. ,,Tak si tu niečo vyjasníme Blanco. Ja a Peter to je k smiechu a ja si nezistujem informácie o Valerii či Lare ako ti o Petrovi." vyprskal na mňa. Cítil som vinu ale ona sa mi nemá hrabať vo veciach.

Pohlad Diego

,,Ahoj Lodo...toto je už asi 10 správa od včera...Paulie pre mňa nič neznamená len kamarátka až si toto vypočuješ dúfam že zalováš.Milujem ťa Diego."
Od včera mi neodpovedá na správy, hovori -nedokážem ju konkaktovať.

Aj ja som takto prehnane žiarlil keď som ju videl s Tomásom sa bozkávať ale viem aký je Tom. Najhorší brat, keby má ludské city tak nič o Paulie nehovorí pred Lodo.

Pohlad Cande

Zapla som si na plné pecky hudbu stále som myslela len a len na Rugge ako je s Mechi v kine,spieva jej...

Tini:Však že myslíš na Rugge?😃

Ja:Ako vieš?😦

Tini:Kedy mi ti nebereš hovor?

Ja:Čo sa stalo s Jorgem?Ďalšia hádka?

Tini:To si nedokážem ani predataviť. 😵O Petrovi (bývali) si zisťoval informácie od niakej Valerii Baroni a ešte k tomu ho pozvala na niaku pártu. A faninky ako s nimi flirtoval naposledy nehovorím.😱😈

Ja:Uber tempo 🏃 odkial si na to všetko prišla?

Tini:Na jeho stole bol ten papier a pozvánka

Ja:A tie faninky? Vyklop celú pravdu!!!!!!! 😈😈

Tini:Lodo ho tak......trošku špehovala

Ja:Nie že sa mu hrabeš v izbe ale ešte aj špehuješ,keď to zistí sa poriadne naštve

Tini:Ty sa ho zastávaš?

Ja:Teraz áno

Neodpísala mi. Ale to čo mu robí nie je správne, snažím sa ju chrániť ale tvrdohlavá Tini to pochopí tažko.

Pohlad Tini

Hodila som od zlosti mobil do steny,
ešte aj Cande sa ho zastávala ale to že on mi ublížil viac pochopiť nevie.

*Pondelok*

Zišla som dole do kuchyne a vybrala z chladničky mlieko. Už bolo naliaté v miske len Jorge sa do kuchyne vrútil ako veľká voda a naraz do mňa. Mlieka s mliekom sa rozbila a mlieko sa rozlialo po celej kuchyni.

Rozbala som si utierku a začala som to utierať.
Jorge:,,Daj to sem, moja vinna že sa rozlialo."
Pokrútila som hlavou a utierala ďalej. Klakol si ku mne a chcel mi zobrať utierku. Dotkol sa mojej ruky a ja som zostala ako obarená horúcom vodu nebola som schopná sa ani pohnúť a on to isté.

Losing the FriendTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon