13.Kapitola

322 15 0
                                    

Prišiel ku mne bližšie a otrel ma o stenu.
Nechápavo som sa na neho pozrela.
Začal ma bozkávať na pery a potom na krk pri čom som vzdychala.Vrátil sa na moje pery.Jeho ruky sa z mojich bokov premiestnil na zadok.

Jemne ma po ňom buchol a potom nadvihol.Vyskočila som na neho a moje nohy som obmotala ako jeho pásu.
Pomaly so mnou začal kráčať k posteli a pri tom ma stále bozkával.Opatne ma položil na postel a zvalil sa vedla mňa.Pomaly zo mňa stiahol moje tričko.Ostala som len v podprsenke.
Ja:,,To nie je fér.Ja som v podrpsenke a ti máš na sebe tričko."
Pomaly si ho zo seba stiahol.Už som jeho dokonalú hruď videla na pláži aj vtedy doma keď sa prezliekal.
(Pozn.autora. každý si vie predstaviť čo následovalo,ja to neviem až tak opísať...možno niekedy sa dostanem aj ďalej no zatial to bude musieť stačiť :-)

*Ráno*

Zobudila som sa na velkú bolesť v rozkroku.
Chcela som sa postaviť ale niekoho ruka mi v tom bránila.Pozrela som sa komu patrila a musela som sa usmiať vedla mňa bol Jorge.
Je roztomilý keď spí.
Ja:,,Spíš?"
Jorge:,,Už nie zlatko."
Ja:,,Jorge...no nevieš...čo sa stalo...včera večer...ja si nič...nepametám."
Dostala som zo seba pomaly.
Jorge:,,Ja za to velmi dobre viem čo sa stalo."
Ja:,,Hovor."
Jorge:,,Včera sme boli na diskotéke a trocho si pila."
Skočila som mu do reči.
Ja:,,Len trochu pamatám si ajo ma bolela hlava a ti si ma niesol domov na rukách."
Jorge:,,Pila si málo ale na prvý krát to stačilo a niako sme si nedali pozor a."
Prestal hovoriť.Už som na to prišla.
Celá som sa skrila pod paplón.
Jorge:,,Tini ukludni sa o tom sa nikto nedozvie."
Aj tak som neviliezla spod paplónu.
,,Počuj nikto o tom nevie a ani sa nedozvie.Rozumiem že o tom so mnov nechceš hovoriť,nemusíme.Idem nechám ťa tak."
Počula som ako zabuchol dvere.
Obliekla som sa išla som sa prejsť po pri mori a premýšla som nad všetkým čo sa za posledný týždeň stalo.

Do ucha mi zašepkal ,,Som ráď že ťa zvonu vidím Tinita." Tinita je moja prezývka od Jorgeho a on dostal Jorgíto.O tomto nikto nevie.
Ja:,,Je to nafúkaná hviezda a svoj názor nezmením." na konci vety sa mi zlomil hlas lebo som videla ako sa na mňa neustále díva a všetko to počul.
Kráčal k nám.Čo mám robiť utiecť alebo mu celú pravdu povedať do očí.Už bol pri nás.
Lodo vydela že neviem čo robiť tak ma dúfam zachráni.
Lodo:,,To sme sa bavili o Justinovi Bieberovi a je neslušné odpočúvať cudzí rozhovor." Lodo tak to bol výkon.
,,Nie bolo to počuť na celú sálu že sa bavíte o mne.To je pohode ale ty Tini ma nesúť keď ma nepoznáš ako celebritu." povedal urazene.Keď bol malý mi hovoril ž mám byť k nemu úprimná čo som aj bola.Odišla som nemám chuť ho vidieť.

Jorge ma potiahol za ruku a skončila som na jeho posteli vedľa neho.
Jorge:,,Ja viem čo som ti spravil odišiel a ani raz nenapísal a nezavolal.Nemohol som chýbala si mi a bolelo ma vidieť ťa s iným.
Myslel som že keď odídem na turné dokážem zabudnúť čo k tebe cíti ale nie je nedokázal som."
Nečakal na moju odpoveď ale pobokozkal ma.Jorge Blanco ma bozkáva.Ja som tak hlúpa nahnevala som sa na neho za to že mi nepovedal že sa do mňa zamiloval.
Prestaň myslieť Tini na to či si spravila ale mysli na to čo sa deje.Začala som spolupracovať.Asi po piatich minutach nám došiel dych tak sme sa od seba odtiahli.

Lahla som su do jeho postela a prikryla sa perinou.Čo mu tak trvá zhasnúť?
Pozrem sa a uvidela som ho v boxserkách.
Rychlo som zaliezla pod perinu.

Prišiel ku mne bližšie a otrel ma o stenu.
Nechápavo som sa na neho pozrela.
Začal ma bozkávať na pery a potom na krk pri čom som vzdychala.Vrátil sa na moje pery.Jeho ruky sa z mojich bokov premiestnil na zadok.

To čo sa stalo,nemôžem za to viniť jeho.
Sme za to vinný obaja.Nikto sa o tom nedozvie.Vrátila som sa do chaty.Je čas večere.Áno prechádzala som sa asi štyri hodiny a vstávali sme o dvanástej.

Dúfam že som tou prvou scénou nepokazila príbeh...

*Cami*

Losing the FriendWhere stories live. Discover now