44.Kapitola

209 15 1
                                    

Pohlad Tini

Ja:,,Neviem ale ja takto nemôžem bude to tak lepšie."
Sklopila som pohlad do zeme.Prišiel mi mne a pobozkal ma na líce.Počula som ako zabuchol dvere.Čakala som ze bude o náš vztah bojovať ale on to nechal tak.

Pohlad Alba

Nervózne som vytočila Facundove číslo.
Facu:,,Čo je Alba?"
Ja:,,Facu mňa nezaujíma Marco milujem len teba."
Facu:,,Ale ja nemám ten pocit, Alba bude lepšie keď si o tom prehovoríme neskôr."
Ja:,,Aj ja si myslím."
Zložil mi to.

*Ďalší deň*
pohlad Tini

Pozrela som sa do zrkadla. Červené oči od plaču, vlasy ako strašiak, zachritnutý hlas keď som skúsila spievať a bledá tvár.

Zobrala som si tašku a vybrala sama do štúdia. Ani s Jorgem veď sme sa rozišli a ani s babami, to mi bolo milión otázok.Prišla som pred štúdio a uvidela tam Ruggeho s Cande.
Rugge:,,Cande si zamilovaná do mňa aj do Damania, to nejde aby sme boli spolu."
Odišiel do štúdia.Pribehla som ku Cande.
Ja:,,Čo sa stalo?"
Cande:,,Rugge ja zamilovaný do Mechi videla som ako sa ňu, ako kedy si na mňa."
Objala som ju. Cande ja viem čo sú to problémy s láskou. Sama mám veľký problém som tehotná s Jorgem.

...

,,Tini svoje osobné problémy si vyrieš pred nahrávaním lebo si úplne mimo." povedala mi žena s poroty. Nemysli si že s Jorgem sa to vyrieši tak rýchlo.
Mechi:,,Tini ja sa tiež hádam s Pablom ale osobné problémy pri speve stranou."
Pristúpila ku mne a objala. Je mi ako staršia sestra.Poradí, pomože a vie ako sa cítim.

Pribehla k nám Lodo.
Lodo:,,Babi poďme si na rade spoločné piesne."
Postavili sme sa vedľa a začala hrať hudba k Ser mejor.

...

Diego:,,Už len duety."
Teraz to najhoršie dva duety s Jorgem.
Mechi:,,Prvý idú Lodo a Diego."

Na ich spievaní bolo vidieť že nie su tiež v pohode a Lodo nám o nič nepovedala. Ona sa na neho hnevá a Diego bojuje aby to vyzeralo čo najlepšie.

...

Nie Tini hlavne sa Jorgemu nepozeraj do očí opakovala som si celú pesničku podemos. Poznám sa keď mu sa mu pozrem do očí polavím. Nie dnes mu to nevíde.
,,Už len Nuestro Camino."ohlási žena z potory. Sadla som si za piáno a Jorge si zobral gitaru. Snažila som sa mi nepozerať do očí ale nevyšlo a on si ma všimol ako sa neho pozerám.

,,V utotok začíname nahrávať Cd-ečko,pondelok idete do školy." dali nám papiere ako to budeme mať zo školou a všeliake pokyni.

Pohlad Diego

Počul som za sebou kroky. Otočil som sa a uvidel Paulie, chodili sme spolu ale rozišli sme a teraz sme kamaráti.
Miloval som ju ale nie ako Lodo.
Ja:,,Ahoj Paulie."
Paulie:,,To je doba čo sme sa nevideli."
Roztiahol som ruky a ona sa natlačila do môjho objatia. Všetko vizeralo byť v ppriadku dokým som neuvidel Lodo zo založenými rukami na prsiach a smutným výrazom.

Pohlad Tini

Do izby mi vošiel Jorge.
Jorge:,,Videl som ťa ako si sa na mňa dívala pri Nuestro Camino Tini."
Ja:,,No a?"
Ofrkla som si a snažila sa tvári že som v pohode aj keď nie som. Najradšej by som mu skočila do ojatia ale musím byť silná.
Jorge:,,Žiadne no a. Ubližuje ti to a to nechcem Tini. Milujem ťa."

*Cami*

Losing the FriendWhere stories live. Discover now