Včera som mala problém z internetom tak preto nebola kapitola. Neviem že či viete ale na mojom profile sú dve nové knihy Our dream to je short story a Del odio al Amor je preklad jednej knihy ovidve sú o Jortini. Čo iné sa dá od mňa čakať :-) Príjemné čítanie.
Dve paličky. Dve paličky? Do riti.Som tehotná. Ako to poviem Jorgeovi že o pár mesiacov bude otec? A vôbec chce dieťa?Moju hlavu zahltilo plno otázok.
Odomkla som dvere na kúpelni a pomali sa presunula do mojej postele.
Nemám náladu na nič.Nič.Pohlad Mechi
Rugge:,,Ďakujem za ten týždeň si mi veľa pomohla Mechi."
Usmial sa na mňa. Som rada že sa usmieva. Stali sa z nás dobrý kamaráti.
Ja:,,Kamaráti si pomáhajú."
Rugge:,,Nezajdeme zajtra do kina?"
Ja:,,Moc rada brácho."
Jemne som ho buchla so ramena.Pohlad Alba
Ja:,,Facu ukludni sa."
Založila som si ruky na prsia.
Facu:,,Ja nebudem tolerovať niekoho kto ma zradil."
Postavil sa medzi mňa a Marca. Zradil?Nerozumiem mu.
Marco:,,Že sa človek zamiluje neznamená že je to zrada."
Marco pristúpil bližšie k Facuovi.
Ja:,,Ste ako mále deti, ja tu nebudem počúvať hádku dvoch dospelích ludí ktorý sa správajú ako päť ročné deti."
Skríkla som na oboch a vybrala k dverám garáže.Pohlad Lodo
Ja:,,Paula?!"
Tomás:,,Paula Diegova bejvalka, pred týždňom jej dal kopačky."
Pred týžňom chodil so mnou. Nahnevane som sa pozrela na Diega.
Tomás odišiel.
Ja:,,Diego ja neviem čo povedať."
Diego:,,Občas netreba hovoriť nič."
Jeho tvár sa priblížila ku tej mojej.
To som už nevydržala a môj pohár trpezlivosti pretiekol.Moja ruka pristála na jeho tvári.Pohlad Tini
Ja:,,Spala som Jorge dokým si neprišiel ti a nevzbudil ma!"
Kričala som na neho.Naštastie jeho rodičia nebolo ešte doma.
Jorge:,,Dobre, Tini prepáč ale myslel som."
Ja:,,Nemyslel si, keby že myslíš tak teraz spím."
Bola som hrozne podrážnená a vyvená z miery ze som tehotná.
Jorge:,,Ako vidím niekto má zlý deň ale ja za to nemôžem."
A kvôli som tehotná, len a len kvôli tebe.To čo sa stalo,nemôžem za to viniť jeho.
Sme za to vinný obaja.Nie môže za to len a len on. Tini môže za to on ale nemusíš byť na neho zlá, miluješ ho a on teba.Milión myšlienok o Jorgem sa nedalo zahnať.
Ja som ho vzbudila už niekolko krát, on to urobí raz a ja som ako časovaná bomba. Hádame sa úplne blbosti.
...
Už zasa mi svieti mobil na červeno.
428 komentárov na fotke s Jorgem čo sme boli spolu na pláži tu v Buenos Aires.Pozrela som si asi 100 z nich a všetky nehodíme sa k sebe ,nech skapem, ako môžem chodiť s Jorgem keď som taká trapka a podobné čo ma urážajú.Zaliezla som pod perinu. Nechcem od tial nikdy vyliezť. Nikdy. Ničia mi celý život. Len s ním chodím, neviem si predataviť keby niekto dal fotku ako sa obímame nebodaj bozkávame a to že som s ním tehotná by vyskočili z kože.
*Štvrtok*
Mechi:,,Zložila si tú solóvku Tini?"
Ja:,,Nie."
Rugge:,,Dnes to spievame už v nahrávaciom stúdiu pred vydavatelstvom."
Týmto si ma niak neukludnil.
Mechi:,,Rugge! My ich zdržíme ti rýchlo nieči zlož."
Dala mi do ruky gitaru. Lodo s Cande sa mi snažili môcť ale ja som ako zablokovaná.Lodo:,,Stále ste pohádaný?"
Pozrela sa na Jorgeho.
Ja:,,Nie len nemám náladu na nič."
Položila som gitaru na zem.Odišla som do kuchyne po pohár vody.*Cami*
YOU ARE READING
Losing the Friend
FanfictionMartina Stoessel je obyčajné dievča. Jorge Blanco svetová hviezda do ktorého je zbláznená každá baba, až na jeho naj kamošku Martinu. Jorge sa vráti po troch rokov do Buenos Aires a stretne sa s Martinov. Ich city nedokážu dlho skrýva a ich vzťah po...