,,Cŕn,cŕn." ozvalo sa z Jorgeových riflí. Vytiahol si mobil z vrecka. Pozrela som mu kto volá. Valeria Baroni.
Jorge:,,Musí to zdvihnúť."
Potiahol prstom po displey mobilu, prijal hovor. Položila som si hlavu na keho rameno aby som všetko počula.
Valeria:,,Som rada že si mi to zdvihol Jorge potrebujem vedieť či to stretnutie platí?"
Stetnutie? On ide von s babou a nič mi o to nepovedal.
Jorge:,,Jasne že áno Valeria, prídem ako sme dohodnutý."
Položila hovor.Chcela som sa ho na všetko spýtať. Počkala som kým vrátil svoj mobil do nohavíc.
Ja:,,Jorge?"
Do mieatnosti vbehol Samu.
Samu:,,Poď Jorge, musíme pokračovať."
Odišli.Pohlad Alba
Ja:,,Marco nemáš tu čo hladať."
Facu:,,Nepočul si, vypadni."
Toto budem ignorovať.
Marco:,,Prišiel som za Samuelom, nemysli že si stredombodom môjho života Alba."
Založula som si ruky na prsia.
Ja:,,To si memyslím, ja teba k životu nepotrebujem ako ti mňa."
Až po tých slovách som si uvedomila čo som vlasne povedala. Dúfam že to Facu prepočul.
Facu:,,Alba ti si vážne namyslená to že boli do teba zamilovaný neznamená že keď budeš s jedným že druhý bude plakať do vankúša."
Chytil Marca za rameno a odišli.
Si tak hlúpa Alba.Hlupá,hlupá.Pohlad Lodo
Ja:,,Cande som s Diegom ja by som nebola chopná kamarátke prebrať bývalého."
Skríkla som na ňu cez celú chodbu.
Cande:,,Jasné ideš ma ponaúčať ako sa správať k chlanovi ale sama si sa zaplietla aj s Diegom aj jeho bratom."
Keď toto povie vaša kamarátka bolí to.Ona nevie ako to bolo tak nech je ticho, to ona ubližuje tomu koho miluje. Nie ja.Pohlad Mechi
Ja:,,Bolo to užastné."
Dospievali Mil Vitas Atras, posledná ich pesnička.
Diego:,,Už to vidím ako prerazíme."
Ich elán bol perfektný, toto je iné než keď som spolupracovala s veľkými hviezdami. Žiadne namyslenie, výčitky ale vedia sa pozbudiť a pomôcť....
Ja:,,Som rada že si ma do toho zatiahol Jorge."
Jorge:,,Aj ja lepšie než Ashley."
Videla som na som je nete a nič moc.
Prišiel k nám Rugge.
Rugge:,,Jorge na rade je Tini mal by si ísť za ňou."
Jorge:,,Nechám vás tu osamote."
Odišiel, Ruggeho berem ako dobrého kamaráta.
Rugge:,,Nemohol som prehliadnuť ako si sa na mňa pozerala."
Cítila som ako mi červeň stúpa do líc.
Ja:,,Lebo sa mi páči ako spievaš."
Rugge:,,Tak to zaspievam len a len tebe."
Chytil ma ruku a tiahol za ruku do niakej miestnosti.Robral si a zahral mi Ven y canta v taliančine. Počula som to na skúške ako to spievali s Lodo.
Keď som s ním cítim niečo divne ale pekné.Pohlad Cande
Stačilo mi si všimnúť ako sa na Mechi díva, tak sa díval na mňa v Portugalsku keď sme sa do seba zamilovaný. Zabolelo ma srdca.Že by ho mám radšej než Damania ale Rugge už asi ku mne nič necíti.
Pohlad Tini
Prišiel ku mne Jorge.Chytil ma za ruky.
Jorge:,,Nebuť nervózna, spievala si už tolko krát."
Nie som nervózna ale naštvaná. Dosť mi vadia faninky a teraz bohvie kto další.
Ja:,,Nie som nervózna ale sklamaná."
Smutne som sadla na stoličku,nohy si položila na stoličku a objala ich. Hlavu som si sklopila do kolien.
DU LIEST GERADE
Losing the Friend
FanfictionMartina Stoessel je obyčajné dievča. Jorge Blanco svetová hviezda do ktorého je zbláznená každá baba, až na jeho naj kamošku Martinu. Jorge sa vráti po troch rokov do Buenos Aires a stretne sa s Martinov. Ich city nedokážu dlho skrýva a ich vzťah po...