Pohlad Jorge
Nechápem o čom to Tini hovorí. Hrá to? Prešiel do svojej izby. Nevedel som zaspať, premýšlal som ned tým čo povedala.
*Streda*
Niekto ma buchol vankúšom. ,,Vstávaj je 7:24. Spachtoš." Zobudil ma hlas Tini. Keby je to tak každé ráno že má budí tá ktorú milujem.
Ja:,,Počkaj Tinita."
Stála vo dverách a otočila sa.
Tini:,,Čo je?"
Ja:,,Chodíš s Petrom?"
Zamrazilo ju. Otočila sa mi chrbtom.
Tini:,,Nie."
Ulavilo sa mi. Nechcem ju staratiť aj keď toto tak možno nevyzerá. Celú noc som premýšlal nad tým čo hovorila Tini včera Albe a preto ma dnes musela zobudiť.Pohlad Tini
Studený vánok mi rozvieral vlasy. Ten romantický film stál za nič. Áno neviem či si Peter myslí že mu to môže získať ma naspäť.
Peter:,,Nevedel som o čom bude ten film, inak by som ťa tam nebral. Ale najromantickejšia scéna je tu a teraz."
Nepochopila som to. Hneď ako to dopovedal ma pobozkal. Chcela som sa od neho odtiahnuť ale má viacej sily. Po chvíli ma pustil a moja prvá reakcia bola že moja ruka mi vystrelila, pristála na jeho líci.
Ja:,,Nenávidím ťa Peter, už v živote na mňa nehovor."
Utekala som domov čo mi len sily vládali. Ani raz som sa neotočila a nepozrela som sa na Petra. Prečo sa toto musí diať práve mne.Pohlad Lodo
Už 261 hlasová správa od Diega. Neviem prečo túto som sa rozhodla si vypočuť. ,,Lodovica ja ťa milujem a viem že ti to vieš. Paula nie je pre mňa nič len kamarátka. Moc ťa chcem objatia, držať za ruku ale ako vidím násmu vzťshu je koniec chápem to.
Cítiš niečo k Jorgemu, dobre ale pamataj na Tini.
Už sa nikdy neuvidíme.Zajtra sa balím a piatok sa len s ostatnými rozlúčim. Odlietam naspäť do Španielska. Milujem ťa."
Jeho hlas bol zlomemý. On bol zlomený. Ale je asi najlepšie že sme sa rozišli pred tým lebo teraz bi to bolo bolestivejšie.Pohlad Tini
Doma som sa hodila pod paplón a plakala. Potrebovala som sa vyplakať. Keby tu je so mnov Alba a Cande. Nemám silu im ani napísať, viem že by hneď prišli. Moje ústa vypúštali vzliky.
Plakala som ani neviem ani ako dlho. Asi po hodine som sa ukludnila a zišli si do kuchyne po pohár vody.Sadla som si za piáno a začala len tak po ňom vyhrávať. Prerušil ma môj mobil ktorý pípal ako šialený. Pozrela som sa čo a deje. Na mesenger mi prišli správy a mená mi boli povedomé. Zasa Jorgeove faninky.
Nela005:Ty jedna štetka. Jorge ťa milujem a ti sa vláčiš s iným. Ashley mala pravdu, len si ho obmotávaš okolo krku a potom kludne sa vyspíš s iným.
Vypla som mesenger. Ani som tú správu nedočítala. Všetky čo mi poslali správy som blokla a z facebooku mi vykločili upozornenia. Nový status od Ashley tvoj miláčik. Nový profil Ashley aby ma mohla ničiť.
Ashley:Tak ste to všetci videli na NewCelebrite kto je naša Martinka lenže tam nenapísali všetko. Martina onedlho bude rodiť lebo už od začiatku podvádza Jorgeho.S kým? S každým kto sa jej ponúkol.
Slzy som mala na krajíčku ale zadržala som ich. Ešte som naťukla NewCelebrite aby som zisila čo napísali.
NewCelebrity: Nové správy z Buenos Aires. Vieme o to že Jorge Blanco začal nahrávať CD aj zo kamarátmi a svojou priateľkou Tini Stoessel. Ale to nie su jedine správy s Buenos Aires. Jorge a Martina ako ke to medzi nimi?
Martina sa dnes bozkávala s jej bývali Petrom Lazani a Jorge Blanco včera v parku s Lodovicou Comello sa držali za ruky.
A na fotke na instagrame Jorge s Martinou napísal Friends. Žeby len už kamaráti?To bola fotka z dneška keď ma Peter pobozkal. To by bolo ale jedno ale Lodo a Jorge. Srdce mi puklo. Nikdy som sa tam na dne necítila ako teraz.
KAMU SEDANG MEMBACA
Losing the Friend
Fiksi PenggemarMartina Stoessel je obyčajné dievča. Jorge Blanco svetová hviezda do ktorého je zbláznená každá baba, až na jeho naj kamošku Martinu. Jorge sa vráti po troch rokov do Buenos Aires a stretne sa s Martinov. Ich city nedokážu dlho skrýva a ich vzťah po...