V i o l e t
Péntek van.
Minden normális fiatal megkönnyebbülve lépnek ki az iskolák kapuin, hogy felkészüljenek az aznap esti fergeteges bulikra. Kissé rövid ruhákba és magassarkúkba bújnak, agyon sminkelik magukat hogy idősebbnek nézzenek ki, mint amilyenek valójában. Részegre isszák magukat, majd másnap valami alkoholista fősulis mellett ébrednek, közben semmi emlékük sincs hogy mi történt velük, vagy hogy mit csináltak aznap este. Közben a Facebook-ra vagy Instagram-ra folyamatosan kerülnek fel a kínos képek vagy rosszabbik esetben videók, a fél világ röhög rajtuk.
Most is egy ilyen bulira készül Zac az Andrews család legidősebb fivére, aki már be is szerezte azokat a piros műanyag poharakat amivel majd töménytelen alkoholmennyiséget juttatnak majd a szervezetükbe. Besegít neki mostani barátnője, a bájos Alison, aki most éppen a sörös üvegeket pakolta ki egy hatalmas dobozból. Tátott szájal bámultam a rengeteg sört, amiről még azt sem tudtam hogy egyáltalán milyen is az íze. Sosem rajongtam túlzottan az alkohol iránt és sosem éreztem késztetést hogy belekóstoljak.
- Zac nem fognak megölni a szüleid? - kérdezte a lány miközben elrendezte az asztalra felrakott italokat.
- Ma estére Londonba mentek az öcsémmel. - válaszolt a létra tetejéről Zac. - Idehoznád azt kérlek? - intett egy nagy papírhalmazra ami szanaszét hevert a kanapén.
Alison felkapta azokat majd átadta a fiúnak. - Kicsit nem fura? - szétnyitotta a papírt ami igazából egy papírból kivágott "Boldog Szülinapot" felirat lenne. - Hogy a saját születésnapi partidat te magad készíted?
- Nem én rendezem. - mosolyodott el a lány, - Te lebonyolítod a bulit, én csak segítek az előkészületekben hogy minden tökéletes legyen.
- Milyen igazad van. - nevetett a fiú, majd lehajolt Alison-hoz egy csókért.
Én csak bámultam őket, ők persze nem láthattak engem. Figyelmesen néztem végig ahogy díszítik a házat, közben pedig egymást ugratják, nevetnek, élvezik egymás társaságát. Mikor már javában készen voltak, én is tovább álltam. Lementem a pincébe majd leültem a rozoga hintaszékbe. Kivettem a zsebemből az öngyújtómat, majd egy cigarettát. Elővettem az egyik kedvenc mangám és olvasni kezdtem.
- Pfújj Zac, de büdös bagó szag van a pincétekben! - hallottam Alison sipákolását az ajtó felől.
A hang hallatán ijedten dobtam el a cigit, a könyvet pedig egyenesen a dobozba hajítottam. Feszülten figyeltem ahogy felém közeledett. Megtalálta a csikket, felvette, majd felment a lépcsőn.- Ez még friss. - hallottam a srácot.
- Cigizel?
BINABASA MO ANG
ʟɪғᴇ ᴀғᴛᴇʀ ᴅᴇᴀᴛʜ | ✔
FanfictionA történet 5 év utáni történéseket boncolgatja, hogy mi is történt a házban élő szellemekkel. Violet egy 17 éves lány, aki gyógyszer túladagolásban halt meg a házukban. Számtalan szellemmel osztozik a sorsában, például a szüleivel és a ház előző lak...