V i o l e t
Kicsit feszengve ültem a sötét pincében. Eléggé felpörögtek az események. Mikor minden veszni látszott és úgy éreztem, legszívesebben elfutnék a problémák elől, hogy soha a büdös életbe nem találnak rám, erre jön a hős Cordelia személyében, aki Chad szerint azért jött, hogy megmentsen és kiszabadítson a hosszan tartó fogságunk alól. Volt már dolgunk csalókkal. Mint például az a túlcicomázott műkörmös médium, akit még Tate édesanyja Conctance javasolt, amikor teljesen össze roppantam. Chad volt az aki felnyitotta a szememet vele kapcsolatban és Tate hazugságaira is akkor derült fény.
Ingerülten megráztam a fejem, hiszen mindezt ki akarom verni a fejemből. Szeretem őt. Rohadtul fájna ha megint elveszíteném.
Felálltam, majd előkotortam a zsebemből egy cigit. Honnan veszi Chad hogy ez a nő majd segít nekünk? Mondjuk meglepődtem amikor rámosolygott, hogy látott minket.... Lehet hogy tényleg tud valamit?
Ezernyi kérdésre akartam válaszokat, de arról halvány fogalmam sincs hogy hogyan tegyem fel őket.
Egy gyors cigi és elmélkedés után úgy döntöttem hogy ideje a tettek mezejére lépni, és félretenni a találgatásokat. Ha tényleg tudni akarom hogy ez a nő segíthet e nekünk vagy sem akkor elébe kell menni a dolgoknak.
Felsiettem az emeletre majd ahova korábban Vanessa-ék eltűntek, oda vezetett az én utam is. Mikor felértem a lépcsőn Tate-tel találtam szembe magam aki éppen Zac ajtajának dőlve fülelt, úgy követte az eseményeket. Mikor meglátott ugrott egyet. Felnevettem a reakciója láttán. A fiú odasietett hozzám, az egyik kezével befogta a számat. Mutatóujját az ajkához emelte. Kicsit feszengve éreztem magam mellette. Ajkaim az övére szomjaztak. De ez most nem a legmegfelelőbb alkalom, így engedelmesem befogtam a csőrömet.
- A fiúnak semmi baja. - halottam bentről a nő hangját. Tekintetem a fiúra szegeztem aki elvette a szám elől a kezét majd intett hogy menjek vele az ajtóhoz. Bólintottam majd odanyomtuk a fülünket az ajtóhoz.
- Csak a stressz.. ja igen és hiányzik neki az eltűnt lány Alison. Igazából nem látok semmi olyat, ami következményekkel járna.
- Hála az égnek! - mély sóhaj.
- Magunkra hagynál egy kicsit Vanessa?
- Miért? Mégis valami gond van?
- Nem nincs baj, de azért szeretnék néhány kérdést feltenni neki ha nem bánod.
A léptek hallatán elléptünk az ajtótól, majd megvártuk még Vanessa lebattyog a lépcsőn és eltűnik a konyhában.
ESTÁS LEYENDO
ʟɪғᴇ ᴀғᴛᴇʀ ᴅᴇᴀᴛʜ | ✔
FanficA történet 5 év utáni történéseket boncolgatja, hogy mi is történt a házban élő szellemekkel. Violet egy 17 éves lány, aki gyógyszer túladagolásban halt meg a házukban. Számtalan szellemmel osztozik a sorsában, például a szüleivel és a ház előző lak...