♢ Emlékek ♢

792 71 2
                                    

V i o l e t

- Ez borzalmas volt! - sóhajtottam  miközben a fejemet csóváltam

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

- Ez borzalmas volt! - sóhajtottam miközben a fejemet csóváltam.

- Nem volt olyan vészes! - húzta el a száját Tate, én pedig kivettem egy cigit a zsebemből majd rágyújtottam a fiúval való filmezésem után.

- Legközelebb én választok filmet! - böktem meg a vállát. - Mert úgy látom neked ez nem megy!

Felnevetett. 

Akaratlanul is elmosolyodtam. Olyan rég láttam ilyen jóízűen nevetni. Nem csoda, a sok szarság után amit átéltünk. Azt kérdezni magunktól minden egyes nap hogy van-e ennél rosszabb. A válasz sajnos mindig ugyanaz. Valaki belefárad, valaki pedig küzd és tűr nehogy lecsússzanak a lejtőn. Nekünk bírnunk kell, még így is hogy már nem vagyunk életben, mert az élet még most is akadályokat hárít elénk akár halottak vagyunk akár nem. 

Tate-et bámultam, aki még mindig a laptopomat bújta, amit még annó a 15. születésnapomra kaptam. Már lassan elavul, tönkremegy. Már semmi sem olyan mint akkoriban. Az emberek önzőbbek lettek, azt hiszik bárki bármit megtehet, pedig nem. Tate lágy érintése törte meg a gondolatmenetemet.

- Valami baj van? - szemével aggódva mért végig majd éreztem hogy megsimítja a combomat.

- Vajon tényleg erre vagyunk kárhoztatva, hogy örökké ennek a háznak a rabjai legyünk? A lelkünk soha nem fog nyugovóra térni?

Tate-et kicsit megleptem ezzel a kérdéssel. Kikapcsolta a gépet majd rám szegezte tekintetét.

- Sajnos ez ellen már nem tehetünk semmit. Én kicsit több ideje vagyok halott, pontosan tudom hogy most min mész keresztül. Tudom milyen amikor úgy érzed egyedül vagy és olyan mintha a világ összeesküdött volna ellened. Anyám soha sem törődött velem, de mikor meghaltam, akkor jött rá mekkora hibát követett el. De nem tudok neki megbocsátani. Nem viselte gondját a húgomnak, ami szörnyű tragédiába torkollott. Boo-t pedig megölette azzal a mocskos szarházival. Apámat pedig megölte, majd megetette a kutyákkal...ennél már nem lehet gázosabb a helyzet. Én sem voltam szent, sok embert bántottam...de már megbántam. Ő viszont nem és soha nem is fogja.

Ökölbe szorította a kezét. Rátettem a kezemet az övére. Neki is eléggé zűrös gyerekkora volt. Emlékszem, Ady sokat mesélt arról hogy nem a megfelelő neveltetésben részesült. Az anyja nem változtatott rajta és ez lett a vége.

- Ady-n és Boo-n kívül voltak még testvéreid?

Tate lehajtotta fejét majd kicsit elgondolkodott.

ʟɪғᴇ ᴀғᴛᴇʀ ᴅᴇᴀᴛʜ | ✔Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ