♢ Maradj velem! ♢

992 69 3
                                    

V i o l e t

Már lassan egy hét telt el a tragédia óta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Már lassan egy hét telt el a tragédia óta. 

Alison kezdte elfogadni a halál gondolatát, amit nekem még 5 év után is nehezemre esik. Anyáék le se szarnak. Nem láttam őket és nem is hallottam róluk. Biztos tudják hogy mi történt, hiszen ebben a házban semmi sem marad sokáig titokban. Most szerintem csalódtak bennem vagy ki tudja. Tate még mindig távolságtartó, annak ellenére hogy százszor beszéltem neki a dolgok állásáról. Még mindig nem áll készen. 

Nagyot sóhajtottam majd bedugtam a fülhallgatómat a fülembe, bekapcsoltam rajta a Teen Idle című számot a Mariana and the Diamonds-tól. Kényelmesen elhelyeztem a hintaszékben és élveztem a zenét. Az egyetlen menedékemet. 

Ugyan mostanában lekötött Alison az elveszett lány, akit megöltem. Sok mindenre meg kellett tanítanom őt, a lány pedig szorgalmasan jegyzetelt. Csak egyvalamivel nem számoltunk ami kicsit váratlanul érintett ezen a borús napon. Hogy talán még sem volt olyan jó ötlet hogy megmutatta magát Zac-nek. Ugyanis a lány szülei ma átállítottak Andrews-ékhez, rimánkodva, hogy a lányuk nem ment haza a szülinapi buli óta. Persze a segítőkész Zac elmondta a kétségbeesett szülőknek hogy igen is jól van Alison, hiszen minden nap találkoznak. Csak az a bökkenő hogy nem tudja elhagyni a házat és hiába jelenik meg a szülei előtt is hogy megmutassa hogy jól van, akkor sem fog tudni elmenni innen. 

Persze mindez az én hibám. Ha nem állítottam volna bele az ollót a lány nyakába, most nem állna fenn ez a probléma. De mivel igenis megöltem a lányt és Tate-tel elástuk a kertben mintha mi sem történt volna, ezért kell most is azon agyalnom, hogy mit is kezdjek a helyzettel. 

Idegesen nyúltam a zsebembe egy cigaretta után. Kivettem a dobozt majd kinyitottam hogy betekintést nyerjek annak tartalmába. Üres. Földhöz vágtam a dobozkát majd a tenyerembe temettem az arcom. Halott vagyok mégis az élet képes még több akadályt hárítani elém. Még így is szerencsétlen vagyok, egy kész csődtömeg.

* * * 

- Minden rendben? - hallottam egy halk női hangot. Láttam hogy valaki felemeli a cigis dobozomat a földről. Az illető kilépett a sötétségből. 

Hayden. 

Az a lány aki egykor apa hallgatója volt és ő volt az aki miatt a családom tönkrement jó részben. Ő is itt halt meg, Larry által, akiről később kiderült hogy Constance-nek, Tate édesanyjának az udvarlója volt. Fintorogtam egyet majd felálltam a hintaszékből. - Most nincs kedvem hozzád Hayden..

-Nem azért jöttem hogy a múltról beszélgessünk!

Nem nagyon érdekelt a mondanivalója, biztos csak fel akar húzni. Hátat fordítottam.

ʟɪғᴇ ᴀғᴛᴇʀ ᴅᴇᴀᴛʜ | ✔Where stories live. Discover now