V i o l e t
- Teljesen elment az eszed szívem? - anya idegesen fel alá járkált a pincében, miután elmondtam neki a tervemet a lakók kiűzéséről.
- Nem értelek! Eddig mindig szóvá tetted azt, hogy én sosem segítek amikor elijesztitek az embereket! Miért lett hirtelen más a helyzet? Miért nem teszünk valamit?
Egy pillanatra megállt egy helyben majd idegesen körbenézett.
- Anya? - felálltam majd közelebb léptem hozzá. - Van valami esetleg amit nem mondasz el?
- Nekem is elfelejtettél közölni egy igen fontos dolgot! - nézett kicsit mérgesen a szemebe. Ilyenkor már tudtam mire gondol.
- El akartam mondani! De elég bonyolult a helyzet! Még én magam sem értem!
- Mégis mi olyat tett apád amiért elküldted őt? Tate miatt? Mert nem akartad hogy lássa amit én láttam? - vágta a fejemhez majd leült a hintaszékbe, keresztbe tette lábait.
" - Mint egy kihallgatás. " - forgattam a szemeimet.
- Nem anya, ettől sokkal komolyabb dologról van szó! Ez most nem rólam szól! Hanem apáról és a kis mellékes munkájáról!
- Kicsim, miről beszélsz? - pislogott rám. Tényleg látszott rajta hogy nem tud a dologról, én pedig úgy éreztem hogy itt az ideje annak hogy megtudja az igazságot.
- Hát - kezdtem - mikor éppen nem veszekedtek vagy nem Andy-vel játszik, akkor unalmában tinédzsereket kínoz! - kicsit felemeltem a hangom, tombolt bennem a düh.
- Ez nem igaz... - rázta meg a fejét - Hazudsz Violet!
- Te hazudsz magadnak anyu! Én sem tudom mi folyik itt !
- Nem tudod miket beszélsz! - ő is felemelte a hangját, szeméből folyt a könny.
- Ez az igazság! Kérdezd meg, lehet hogy neked elmondja hogy mi folyik itt! Mert nekem nem mondott semmi, ahogy Tate sem...
- Mi köze ennek Tate-hez?
Megráztam a fejem. - Kérdezd meg apát.
Sarkon fordultam és otthagytam. Talán kicsit nyers voltam vele.
* * *
KAMU SEDANG MEMBACA
ʟɪғᴇ ᴀғᴛᴇʀ ᴅᴇᴀᴛʜ | ✔
Fiksi PenggemarA történet 5 év utáni történéseket boncolgatja, hogy mi is történt a házban élő szellemekkel. Violet egy 17 éves lány, aki gyógyszer túladagolásban halt meg a házukban. Számtalan szellemmel osztozik a sorsában, például a szüleivel és a ház előző lak...