Regulamin zgłaszania

808 37 55
                                    

Cześć wszystkim odważnym którzy dotarli w to miejsce. Bardzo się cieszę :)


 Radze się zapoznać z rozdziałem " PRZEPROSINY + INFO "



A więc teraz wytłumaczę co i jak :


1. Tytuł opowiadania.

2. Autor jeśli nie jesteś nim :)

3. Gatunek historii.

4. Opis opowiadania, taki jaki mnie zaciekawi.

5. Jeśli historia nie ma opisu, który później wklejam w " OPIS AUTORA " to proszę napisać mi tu lub w prywatnej wiadomości :)

6. Jeśli chcesz dodać jakieś zdjęcie ( z opisem lub z jakimiś postaciami ) lub piosenkę, zwiastun proszę o link w wiadomości prywatnej. Jeśli nie pisząc prośbę o recenzje pisać " 6. Brak ". Jeśli coś mi przyjedzie do głowy czytając opowieść, napisze w prywatnej wiadomości  lub postanowię sama dodać :)



Tak jak pisałam w opisie, nie przyjmę opowiadań, które nie są w moim stylu :)


Oczywiście powiadomię o odmowie recenzji :)

Zgłoszenia przyjmuje pod tą notką oraz w prywatnych wiadomościach.

Można zgłaszać do 3 opowiadań ( KRÓTKIE ) w jednym zgłoszeniu, jeśli są dłuższe powyżej ( 20 rozdziałów ) to tylko 2. Zapisuje wszystkie na kartce, więc nikogo nie zapomnę ani nie pominę.

Opowiadanie musi zawierać 2 opublikowane rozdziały --- przykładowo prolog i rozdział pierwszy!!!



I powtarzam nie bać się. Nie jestem lekarzem, dentystą lub czymś innym nie zrobię wam krzywdy ;)

Bądźcie także cierpliwi. Też chodzę do szkoły i muszę się uczyć :) Jestem amatorką, więc wyrozumiałości.


+ Dam motywację do pisania dalej ( jak zobaczę taką potrzebę czy coś mi się bardzo spodoba )

Więc będę po sobie zostawiać ślady, skarby :)



Czekam na zlecenia :*



Recenzje || ZAMKNIĘTEWhere stories live. Discover now