Księgi Luain

37 4 2
                                    


      Tytuł -> Księgi Luain

      Autor -> NataliaTront


                 Opis autora:


Antos i Helt - dwóch braci, dwóch nienawidzących się bogów. Ich rozłam podzielił Iloëneri na dwa, wiecznie wojujące królestwa. Luain - jej wygląd zdradza pochodzenie od Helta, jednak urodziła się i wychowała w królestwie Antosa. Wyrok śmierci zbliża się niechybnie. Pojawia się nowa nadzieja na ocalenie: jeżeli zostanie Krukiem - przeżyje. Ale za jaką cenę? Ta historia zrodziła się we mnie wiele lat temu. Powoli z płytkiego, dziecinnego romansu powstała opowieść o tym jak bardzo religia wpływa na nasze życie. O wyobcowaniu, o nadziei, o życiu i śmierci, o przyjaźni i czasie, o wolności i budowaniu własnych zasad moralnych. A miłość? Rzeczywiście i na nią znalazło się miejsce. Rodzi się powoli, pod przymusem i bez szansy na przetrwanie.


      Moja opinia:


Opowiadanie pisane na bardzo wysokim poziomie. Zaciekawia czytelnika od pierwszej linijki, więc gromkie brawa. Autorka pisze trudnym sposobem, ponieważ jako osoba, która widzi wszystko z boku. Jednak jak najbardziej jej to wszystko wychodzi.

Oryginalne imiona - jedno z nich widzimy w samym tytule, dzięki z resztą , któremu czytelnik też zżera ciekawość o czym dokładnie jest ta historia.

Gdzieniegdzie brakuje przecinka, ale to jest serio malutki w tym przypadku szczegół, zagłuszony całością.

Rozdziały bardzo długie co daje więcej czasu na napisanie następnego rozdziału, a także w każdej opublikowanej notce coś się dzieje, więcej się dowiadujemy i te sprawy więc... świetnie.

Bardzo rozbudowana forma wypowiedzi, nic dodać nic ująć :)

Ciekawa fabuła, tajemnicza więc taka jaką zdecydowanie uwielbiam. Przeczytanie choćby dwóch rozdziałów opowiadania, wplata w zauroczenie i ciągnie czytelnika do dalszego zapoznawania się z historią.

Nieziemska okładka, niby taka zwykła, ale jednak jest przepiękna.

Nie mam co tu dużo pisać, żadnych takowych minusów nie widzę. Mogę tylko powiedzieć, abyś trzymała tak dalej i dążyła do wydania książki.

Powodzenia i życzę świetnych pomysłów, które będziesz umieć ubierać, tak pięknie w słowa jak dotąd to robiłaś :)

Polecam się na przyszłość :)


Ocena: 10/10 --- opowiadanie zasługuje na o wiele więcej :)


Zapraszam serdecznie do zapoznania się z historią oraz pozostawienia po sobie śladu, ponieważ dla czytelnika to tylko chwila, a dal twórcy wielka radość!!!


Pozdrawiam :3

Recenzje || ZAMKNIĘTEWhere stories live. Discover now