Tytuł -> Until Dawn |Stiles Stilinski|
Autor -> Violet676
Opis autorki :
1965
Zamknęli mnie. Czuli, że coś jest ze mną nie tak. A może zrobili to, bo bali się o siebie? Byli "moimi przyjaciółmi". Byli jego przyjaciółmi. Opętałem to ciało. Jeżeli mnie zabiją, znajdę nowe. Szpital psychiatryczny to idealne miejsce dla demona. Tyle bólu, cierpienia i chaosu. Mogłem stąd bez problemu uciec. Ale po co? Przecież to zabawne. Chodzę korytarzem i widzę tych szaleńców. Samobójców i morderców. Ich myśli. Gdyby mogli, już zabiliby połowę personelu. Niektórzy chcą zgwałcić kilka z pielęgniarek. Szkoda, że sam personel jeszcze nie zwariował. Byłoby jeszcze zabawniej. Mogę wychodzić bo nie uważają, że jestem niebezpieczny. Nie zabiłem nikogo... a przynajmniej nie na ich oczach. Myślą, że jestem nastolatkiem z problemami. Jeszcze zobaczą. Sprawie, że to miejsce upadnie.
Moja opinia -> Na samym początku przyznam bez bicia, że się nie zawiodłam !!!
Małe minusiki :
~ Jeśli piszesz dialog i rozpoczynasz rozmyślenia danego bohatera to musi być myślnik ( - ), aby wyglądało przejrzyście itp. Podam przykład, aby rozjaśnić jeśli nie rozumiesz o co mi chodzi :)
" Nie wiem jakim cudem, ale skaleczyłaś się w nocy
Wydałam z siebie jęk (...) "
~ Wkradają Ci się małe literówki.
~ Przecinki - są, ale w pewnych momentach nadal ich brakuje --- nie martw się sądzę, że większość ludzi ma z tym problem ;)
~ Nie bój się stawiać w niektórych miejscach akapitu, dodaje on schludności pracy, a to jest aż miłe dla oczu czytelnika.
~ Czasami wydaje mi się że gubisz słówka. Przykładowo..
" Może zapisze się do tej samej szkoły ja"
~ Zapominasz na końcu zdania dodać kropkę ( . ), robisz to dosyć często ;)
To chyba na tyle ...
Widać, że jesteś wielką fanką serialu " Teen Wolf" osobiście też go kocham :)
Fabuła jest powalająca na kolana, normalnie powaliłaś mnie na kolana z otwartymi ustami.
Bardzo bogate słownictwo, mimo powyższych błędów.
Podoba mi się ( wszystko ), ale teraz się przypnę do opisów. Są ZNAKOMITE. Byle tak dalej :)
Prolog --- kawałek nieba dla oczu i wyobraźni (?)
Tajemnice trzymające w napięciu, czyli to co większość osób uwielbia, tak myślę. Czyta się szybko oraz przyjemnie. Jestem ciekawa dalszych wydarzeń więc zapewne co jakiś czas będę wpadać na profil twórcy.
Piękna okładka dla świetnego opowiadania. Ciekawy tytuł, nie spotkałam się jeszcze z takim hm... nigdy :) Kochany Dylan O'Brien !!!
Po raz kolejny autorka udowodniła mi że ma wielki talent, który jest warto jak najbardziej rozwijać. Nie poddawaj się bo to byłby największy chyba błąd jaki byś dotąd zrobiła. ( XD )
Także weny oraz w niej niesamowitych pomysłów !
Ocena : 10/ 10
Gorąco polecam opowiadanie o Dylanie, rzadko spotykam się z ciekawą historią właśnie o nim więc sądzę, że warto jest zajrzeć oraz pozostawić po sobie ślad. Dla czytelnika to tylko moment, a dla twórcy wielka radość !!!
Pozdrawiam :3
YOU ARE READING
Recenzje || ZAMKNIĘTE
AcakJest wiele opowiadań i książek nie zauważonych, a na prawdę wartych uwagi. Pewnie autorka myśli sobie co zrobić aby zyskały czytelników, a także vote oraz komentarze ( coś o tym wiem ). Jednym słowem tej osobie, która wylewa siódme pot...