Bez Życia [Z.M.]

55 9 2
                                    


                                                 Tytuł -> Bez Życia [Z.M.]

                                                 Autor -> Kwiaaatuszekk


                                 Opis autorki :


18-letnia Mia Mendes jeszcze trzy lata temu była nieodwracalnie zakochana w Harry'm, który nie chciał jej jedynie z powodu tego, że ważyła więcej niż "królowa" tamtejszej szkoły. Minęło trochę czasu, a ona wciąż się zmieniała. Nie dla niego, lecz dla siebie. W nowej szkole znalazła prawdziwego przyjaciela Jacob'a. On wyprowadził ją na prostą, jednak nie potrafił zburzyć muru jakim odgrodziła się od miłości. Wszystko szło po jej myśli, niczego się nie bała i wtedy poznała GO. A on uważał, że jest:trochę za smutna,trochę za pyskata,trochę za odważna i trochę BEZ ŻYCIA...Czy Mia zdoła uchronić się przed miłością? Czy Jacob to rzeczywiście tylko przyjaciel? Jaką rolę w życiu Mii odegra ON? Jak ponowne spotkanie Harr'ego na nią wpłynie?


   Moja opinia -> Opowiadanie jest niesamowicie ciekawe, co mnie szczerze niewyobrażalnie zaskoczyło.


Jednak do perfekcji zostaje jeszcze :


~  Zauważyłam, że zdarza Ci się gubić jakieś słowa na przykład :

    - " Jego wzrok skupił się na Jacob' ie, a Jacob'a na mnie" --- brakuje "z" czy mi się wydaje?

Są powtórzenia przykładowo " i ", możesz to przecież zamienić na "oraz ", " a także ", " jak również ", " też ", "również ", "nawet ";

~ Przecinki są lecz dalej ich brakuje w pewnych miejscach. Też mam z tym problem, więc wiem co to za ból :)

~ Musisz uważać nad formą, bo sama zobacz...

  - " Po zjedzeniu płatków, które przyniosła mi mama, wzięciu ciepłego prysznica i (...) " --- myślę że lepiej brzmiało by " (...) zjedzeniu płatek (...) "

 ~ Zdarza Ci się napisać dwa razy " jest " obok siebie;


To na tyle...


Bardzo mi się podobały sceny intymne, ponieważ nie są one przesadzone oraz nie ma ich za dużo, choć czasem... hm no na pewno trzymasz czytelnika w napięciu i to wielkim, bo w pewnych momentach już podskakiwałam czytając aż tu nagle zwrot akcji i lekkie poddenerwowanie ( xd ). Więc to WIELKI PLUS !

Ciekawość - to czuje czytelnik zaczynając i kończąc czytać dany rozdział

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ciekawość - to czuje czytelnik zaczynając i kończąc czytać dany rozdział.

 Podobnie dotknęło mnie wzruszenie, było przyczyną smutnych scen oraz tych przepełnionych słodyczą.

Oczywiście " król " ( Zayn Malik ) potęga, oczarował mnie całkowicie, więc możesz teraz odbyć mały taniec zwycięstwa ( xd )

Jestem z całą  pewnością fanką Zayna i głównej bohaterki --- chociaż ją to czasem mam ochotę pociąć tępym nożem  !!! Jacob mnie osobiście denerwuje.

Oryginalność fabuły --- jest jak najbardziej :)

Opisy wszystkiego są doskonałe, co dla mnie się bardzo liczy, ponieważ widać, iż twórca chce jak najbardziej przytrzymać czytelnika, bo czytać same dialogi? Byłaby w tym jakaś przyjemność? Myślę, że nie.

Długość rozdziałów --- wystarczająca.


Jedna wielka złość jest gdy widzę opowiadanie ciekawe, mające właśnie to coś i kurde dwa komentarze? TYLKO?! No ludzie to wcale nie jest śmieszne! To jest tylko sekunda z życia na uszczęśliwienie drugiej osoby. Dużo? Raczej nie. A o głosach ( gwiazdkach ) już nawet nie chce mi się wspominać. Sądzę, że ta opowieść jest warta sporo więcej.


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Dziewczyno masz wielki talent, a błędy które popełniasz zdarzają się każdemu oraz da się je poprawić, więc nie martw się tylko ciesz, ponieważ chce z nią zostać stu procentowo do końca, kolejny taniec radości ( xd )

Ocena : 9,5 / 10


Serdecznie polecam opowiadanie, jest oczywiście warte zajrzenia i zostawienia po sobie śladu dla autorki. Dla czytelnika to moment, dla twórcy wielka radość !!!


Pozdrawiam :3

Recenzje || ZAMKNIĘTEWhere stories live. Discover now