Sekret

37 3 3
                                    


              Tytuł -> Sekret

              Autor -> Kwiaaatuszekk


       Opis autora:

April Rain od zawsze była pewną siebie kobietą, znającą swoją wartość. Wszystko się zmieniło, kiedy wyszła za mąż, za Scoot'a Rain'a - damskiego boksera. Ucieczką od awantur w jej domu stała się posada nauczycielki w miejscowym liceum.Rozpoczyna pracę w Melbourne High School. Jak na młodą nauczycielkę radzi sobie znakomicie, ale co się stanie, jeśli jeden z uczniów jej ulubionej klasy się w niej zakocha? Czy April zaryzykuje utratę posady, odwzajemniając jego uczucie? Czy ich sekret pozostanie sekretem?


       Moja opinia:


 Jedynym minusem jaki tu widzę to czekanie na następny rozdział. To jest na serio straszne.


Zacznijmy od prologu. Pierwsze zdania, a ja czytałam to praktycznie nie oddychając, czyli na jednym wdechu, skończyłam oraz wraz z tym z moich ust wyciekło, takie " wow ". Także, tak właśnie się zaczęła moja przygoda z tą piękną historią.

Opisy pobicia oraz tego co czuła April po tym motywowały mnie do dalszego czytania. Zauważyłam, że... zaczął mnie fascynować Scott jej własny bokser, może to dlatego, że ciągnie mnie do kłopotów. Ciekawi mnie co się wydarzy, co on może zrobić, a jak jeszcze obejrzałam teledysk piosenki powyżej, którą podesłała mi autorka, zaczęłam widzieć podobne sceny, które się wydarzyły w opowiadani, nie wszystkie ale coś tam jest więc jak najbardziej polecam obejrzeć i oczywiście posłuchać :))

  No i tak zaczęłam czekać na sceny z prywatnym bokserem głównej bohaterki. Dziwne, prawda?

Liam - słodki oraz napalony na naszą biedną April w tym opowiadaniu. Oczarowały mnie opisy perspektywy głównej bohaterki jak ją całował oraz robił wiele innych rzeczy ( nie zdradzę wszystkiego )

Szczerze, ciekawił by mnie jak wyglądałby zwiastun tej opowieści. Te wszystkie gify pobicia oraz taki bum i nagle pocałunek! Jaaaa.....

 Sądzę, że to opowiadanie jak najbardziej zasługuje na więcej odwiedzin, gwiazdek oraz komentarzy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 Sądzę, że to opowiadanie jak najbardziej zasługuje na więcej odwiedzin, gwiazdek oraz komentarzy.
 Historia ma wielki potencjał, słowo.


Ocena: 10/10


Serdecznie zapraszam do przeczytania opowieści oraz pozostawianie po sobie śladu, bo dla czytelnika to tylko chwila, dla twórcy wielka radość!!!


Pozdrawiam :3

Recenzje || ZAMKNIĘTEWhere stories live. Discover now