On Czy On? | H.S.

47 3 0
                                    


 Tytuł -> On Czy On? | H.S.

 Autor -> Maluuutka96


      Opis autora:

Ella Watson, to piegowata rudowłosa dziewczyna. Rezolutna i utalentowana piosenkarka. Ma 17 lat. Może jest jeszcze niezbyt sławna, ale z biegiem czasu na pewno się to zmieni.Pewnym trafem jedzie na koncert One Direction, na którym odbędzie się coś, czego nikt się nie spodziewał.To ona zostanie wybrana z pośród milionów fanek z całego świata...


Moja opinia:


(minusy)


 ~  wkradają Ci się obrzydliwe literówki :)

 ~ przecinki w niewłaściwych miejscach  lub ich brak;

 ~ czasem zapominasz co napisałaś kawałek wcześniej i musiałam po prostu się cofać, aby zrozumieć, że popełniłaś błąd ( przykładem jest rozdział 2 )

 ~ powtarzasz to samo słowo po parę razy w jednym zdaniu;

 ~ sądzę, że powinnaś  popracować nad rozwinięciem  tego co czuje bohaterka i zrobić tak, aby nie brzmiało to banalnie, a jeśli chodzi już o opisy spotkałam się u Ciebie z przedłużaniem słów, rozumiem jeśli bohaterka tak mówi, ale nie w monologach --- jest to mało schludne w pracy;

    ( koniec )


 Więc tak, bohaterka czyli typowa płytka dziewczyna, która patrzy na wygląd chłopaków oraz jej wyciśnięte z najgorszych czeluści jakie istnieją kompleksy, błagam Cię dziewczyno, mogłaś to tak ładnie ubrać w słowa i nadać ciekawego sensu, a wyszło... jak wyszło z resztą :)

 Każdy tutaj zaczynał od takiego poziomu jaki Ty pokazujesz więc się nie poddawaj tylko poprawiaj błędy i próbuj dalej bo kto wie może stworzysz coś boskiego :)

Życzę powodzenia oraz nadchodzących świetnych pomysłów, które już ładnie opiszesz :)


 Ocena: 7/10


Pozdrawiam :3


Recenzje || ZAMKNIĘTEWhere stories live. Discover now