Coach's Daughter

205 17 2
                                    


                       Tytuł  -> "Coach's Daughter"

                       Autor -> @_someone_new_

                      Opis autorki :

-Bo nie był typem złego chłopca- odpowiedziałam, podając jej napój i siadając na krześle obok niej- Był zadufanym w sobie 'sportowcem'.-I do dziś z tego nie wyrósł.-Nieprawda, teraz jest już porządku- zaprzeczyłam, bawiąc się swoimi palcami. Może nie rozmawialiśmy ze sobą jakoś strasznie długo i nie był podczas tej rozmowy jakoś szczególnie milusiński, ale hej! Rozmawialiśmy, tak? To duży progres w porównaniu do czasów podstawówki, gdy tylko na mnie warczał.


         Moja opinia -> Opowiadanie jest napisane perfekcyjnie. W pewnych momentach opowiadania jest zabawna. Ciekawi mnie co wydarzy się dalej. Styl pisania bez zastrzeżeń. Jest schludny i aż się miło czytało.  Oczywiście zdarzają Ci się pojedyncze literówki, ale to akurat zdarza się każdemu. Nie ma idealnych ludzi. Prawda dziewczyna dopiero zaczyna pisać( dopiero 7 rozdziałów ), ale ja już się zaciekawiłam osobiście.

W każdym rozdziale coś się dzieje i oczywiście każdy jest  pięknie długi. Normalnie potęga.


Więc po prostu nie rozumiem czemu dziewczyna ma aż tak mało wyświetleń, vote oraz komentarzy. Każdy kto lubi opowiadanie Dla Nastolatków nie powinien przeoczyć takiego opowiadania.

Autorko piszesz dla siebie nie przejmuj się liczbą vote z czasem będzie ich coraz więcej, a piszesz dla siebie prawda? Chcesz to za pewne dokończyć nie? Po prostu pisz do dziewczyn, po jakimś czasie przecież możesz poprosić którąś o zwiastun twojego opowiadanie. Okładkę też możesz co jakiś czas zmieniać ( znam świetną dziewczynę która je robi--- wpisałam ją w opisie recenzji. Zapraszaj osoby do przeczytania i zostawienia opinii.

Ocena : 10/10 ---- nie znalazłam żadnej wady wpadającej w oczy :)


Serdecznie zapraszam do tego opowiadania ludzie!!! Na pewno się nie zawiedziecie!

Recenzje || ZAMKNIĘTEWhere stories live. Discover now