Tytuł -> Could you love me again?
Autor -> vverczis
Opis autorki :
Jak każdy dobrze wie, dziewczyny potrafią być nieprzewidywalne. Czy Amanda zalicza się właśnie do nich? Nie umiem Wam odpowiedzieć. Nigdy taka nie była. Zawsze twardo stąpała po ziemi, zawsze dążyła do swoich celów, spełniała marzenia. Ciężką pracą miała wszystko, czego tylko chciała. Był też on...Thomas Scott, przyjaciel jej brata, wielka słabość od przeszło 10 lat. Ale czy jest nią do teraz? Jak bardzo nasze poglądy może zmienić jedno niewinne zdarzenie? Jak bardzo może namieszać w naszym idealnie poukładanym życiu? Co się stanie, gdy dwójka przyjaciół zamieszka ze sobą na zaledwie 2 tygodnie? Czy to wystarczy, żeby niechciane uczucia powróciły? Pamiętajcie, że każda podjęta decyzja zmienia bieg wydarzeń, a w efekcie końcowym całe Wasze życie. Czy warto ryzykować?
Moja opinia -> Opowiadanie jest dosyć kłopotliwe do opisu.
Sądzę, że do perfekcji brakuje :
~ Więcej akcji, chodzi mi tu o jakieś tajemnice --- tak aby zaciekawić czytelnika oraz przytrzymać go przy swojej opowieści na dłużej, a nawet do końca.
~ Nie rozumiem tych skrótów typu " A. " i tak dalej, ponieważ nie wytłumaczyłaś tego zbytnio.
To raczej na tyle z minusów ode mnie...
Szczerze to myślałam, iż dzięki tak wielkiej ilości rozdziałów się " wciągnę " jednak jest inaczej. Lecz to tylko mój jakże dziwny gust.
Autorka ma bardzo rozwinięte słownictwo. Więc do tego nie się przyczepić zbytnio.
Urocza jest relacja brata z siostrą, czyli Amandy z Philipem. Tak to było boskie.
Podobają mi się Twoje wydarzeń, uczuć, miejsc i wiele innych rzeczy. Oraz zero błędów dla mnie to jest cud ( xd )
Piszesz na bardzo wysokim poziomie więc serio nie mam zbytnio się do czego przyczepić. Wielki talent czuć na odległość od Ciebie.
Ocena : 9/10
Także gorąco polecam opowiadanie, warto zostawić po sobie ślad w postaci gwiazdki lub tym bardziej komentarza. Dla czytelnika to moment, a dla twórcy wielka radość!!!
Pozdrawiam :3
YOU ARE READING
Recenzje || ZAMKNIĘTE
RandomJest wiele opowiadań i książek nie zauważonych, a na prawdę wartych uwagi. Pewnie autorka myśli sobie co zrobić aby zyskały czytelników, a także vote oraz komentarze ( coś o tym wiem ). Jednym słowem tej osobie, która wylewa siódme pot...