Ace Actor

44 4 2
                                    


   Tytuł -> Ace Actor

  Autor -> AnitaNilka


       Opis autora:


Czasy współczesne. Dwie kuzynki. Jedna praca. Jeden sekret. Ale zmienia to trójka nieznajomych chłopaków, którzy wprowadzają się im pod dach. Wtedy już nic nie jest takie jak się wydaje. Szczególnie bardzo ważny i niebezpieczny sekret, który prowadzi do tragicznych skutków...


     Moja opinia:

    (minusy)

 ~ zdarza Ci się powtarzać te same wyrazy w jednym zdaniu;

 ~ zdarza Ci się nie oddzielić od siebie słów, przykładem jest "tomusiałyśmy", takie błędy zauważyłam w pierwszym rozdziale;

 ~ zdarza Ci się zakończyć zdanie kropką i nie postawić zaraz po tym spacji, tylko pisać jednym ciągiem. Co mnie osobiście bardzo denerwowało, czytając opowiadanie;

 ~ gdzieniegdzie brakuje przecinków;

 (koniec)


   Zacznijmy od tego co zauważyłam w pierwszym przeglądzie pracy, są to jak dla mnie świetne tytuły rozdziałów.  Pokazuję to kreatywność autorki oraz  pokazuje jak bardzo wkłada w tą opowieść serce. Widać, że ma pewny pomysł na opowiadanie i kieruje się jednym zdaniem "przełożyć słowa na papier oraz opublikować".

Okładka - niby taka zwykła, a jednak przyjazna dla oka, tym bardzie, że jestem zafascynowana tatuażami. Barwa czarno-biała jest chyba jak najbardziej odpowiednia do opowiadania kategorii "Akcja".

Opowiadanie w pewnych momentach wydaje mi się niestety... nudne, więc sądzę, że dobrze by było popracować nad większą akcją, jakimiś niespodziewanymi zwrotami, czy tajemnicami. Jednak w pewnych momentach szczerze się zaśmiałam z wymiany zdań bohaterów.

Boskie opisy uczucia, które rodziło się miedzy Nikolą, a Aleksem. Takie delikatne i zaciekawiające.

Lecz wszystkie te minusy, które wymieniłam, pojawiały się najczęściej w początkowych rozdziałach, dalej jest coraz lepiej.

Mimo wszystko sądzę, że masz ciekawy pomysł i głowę pełną pomysłów, a jeśli nie tego właśnie Ci życzę.


  Ocena: 8/10


 Serdecznie zapraszam do zapoznania się z opowieścią oraz pozostawienie po sobie śladu, ponieważ dla czytelnika to tylko chwila, a dla twórcy wielka radość!!!


Pozdrawiam :3

Recenzje || ZAMKNIĘTEWhere stories live. Discover now