Tytuł -> Intuicja
Autor -> Malinqa203
Opis autorki :
Manipulant. Jego tożsamość pozostaje nieznana. Potrafi kontrolować cudze myśli, wspomnienia i postępowanie. Pod jego władzą jedyne co czujesz to chęć czynienia wszelkiego zła. Jednak najgorsze jest to, że nie wiesz kto już nie jest sobą. To może być każdy... Nawet Ty."Każdy może być jednym z nich... Nawet ja"."Nie ufam Tobie Sky i Ty też nie powinnaś mi ufać"."- Na czym polega różnica?- spytałam. - Na tym, że Ty nadal coś czujesz, a oni to bestie wyprute z uczuć".
Moja opinia -> Opowiadanie jest boskie.
Jest oryginalne. Kolejna treść książki jest niepowtarzalna, rzadka tutaj na Wattpadzie.
Ludzie powinni do twojej opowieści, kochana wlatywać i pozostać do samego jej końca ( taki jest mój punkt widzenia)
Mnie osobiście pożarło w całości, a posiada jak na razie tylko 3 rozdziały * płacz *
Akcja jest tak na prawdę, nieobliczalna co dowodzi rozdział 2 ( " Nienawidzę Cię " ). Było już wszystko ładnie, pięknie normalnie cud miód i orzeszki , aż tu nagle autorka zrobiła kolejne " trzęsienie ziemi " i dramat.
Cudownie się czyta. Piękne akapity, które pieszczą po raz kolejny moje paczałki.
Błędów nie zauważyłam żadnych.
Bardzo Ci zazdroszczę talentu! A tym bardziej jeszcze się przypnę do tego zwiastuna. Jak najbardziej mnie wgniótł w fotel, tylko moje szeroko otwarte wargi i kliknięcie na przycisk o treści " Kontynuuj Czytanie Kolejnej Części ".
Czytałam wszystkie rozdziały, próbując pamiętać że ja jako człowiek muszę jeszcze oddychać, co było wtedy niesamowicie trudne. Więc.... NAPIĘCIE JEST!!!
Nie mam się znowu do czego przyczepić ! Uhhhh ... co to świat nie widział ! Moja bestia powoli chyba zapada w sen, tymczasowy.
Ocena : 10/ 10 ---- i rób tak dalej jak dotąd robiłaś, dziewczyno !
Polecam opowiadanie z typu Fantasy, jest warte zajrzenia i pozostawienia motywacji dla autorki do kolejnej pracy!!! Nie pożałujecie ludzi, słowo !
Pozdrawiam :3
YOU ARE READING
Recenzje || ZAMKNIĘTE
RandomJest wiele opowiadań i książek nie zauważonych, a na prawdę wartych uwagi. Pewnie autorka myśli sobie co zrobić aby zyskały czytelników, a także vote oraz komentarze ( coś o tym wiem ). Jednym słowem tej osobie, która wylewa siódme pot...