Tytuł -> The Warriors
Autor -> Hazell_Ivy
Opis autorki :
Owszem, zawsze były potwory. Lecz i one podlegały jego władzy. Zło spało przez setki lat. Ludzie mogli żyć w pokoju. Lecz to przeszłość. Chaos powstał ponownie. I pragnie krwi.Nazywam się Christian. Christian Warrior. Moją moc wykorzystam do jednego celu. Celu, za którego osiągnięcie bez wahania oddamy życie. Celu ocalenia ludzkości i innych istot. Powstrzymania Chaosu i jego Mrocznych.
Moja opinia -> Opowiadanie jest oryginalne.
To co tworzysz w głowie jest jednym słowem * bębny * NIESAMOWITE * okrzyk radości *
Fabuła jest jak najbardziej niepowtarzalna i rzadka. Może dlatego, że za bardzo nie czytam na Wattpadzie, tego typu opowiadań.
A główna postać ( aktor jeden z moich ulubionych, łączmy się w sile za Dylana ) jest ciekawa.
Opisy jego rozmyśleń, tego co się dzieje dookoła lub tego jak tłumaczy, podział na te grupy ( chodzi mi o władców, wojowników i tak dalej ) są boskie. Bardzo mi się podobało to jak mogłam poznać dogłębniej bohaterów " The Warriors ". Zapewne każdy czytelnik czegoś takiego pragnie.
Piszesz bardzo schludnie, pieścisz moje oczy pięknymi akapitami oraz brakiem ostrych błędów ( przynajmniej nie zauważyłam takowych ).
Opowiadanie pożera w całości czytelnika.
Rozdziały długie, trzymające w napięciu. Więc * WOW * wielkie brawa dla Ciebie dziewczyno. Stworzyłaś ja na razie coś pięknego * oklaski *
Jedyne co można poprawić to mniejsza ilość wielokropki, polecam średnik ( ; )
Ocena : 10/ 10 --- nie ma niczego na minus ( moja bestia wewnętrzna pragnąca się do czegoś przyczepić niestety, a może stety, nie jest ujarzmiona )
Polecam opowiadanie z typu Fantasy, jeśli ktoś lubi warto zajrzeć. Zmotywować autorkę pisząc komentarz lub dać gwiazdeczkę.
Pozdrawiam :3
YOU ARE READING
Recenzje || ZAMKNIĘTE
RandomJest wiele opowiadań i książek nie zauważonych, a na prawdę wartych uwagi. Pewnie autorka myśli sobie co zrobić aby zyskały czytelników, a także vote oraz komentarze ( coś o tym wiem ). Jednym słowem tej osobie, która wylewa siódme pot...