Tytuł -> I Love Your Magic |Kai Parker|
Autor -> Violet676
Opis autorki :
"9 maja 1994. Masakra w domu Parkerów. Portland. Czwórka dzieci została znaleziona martwa. Najmłodszym dzieciom, Olivi i Luke'owi, nic się nie stało. Josette, najstarsza siostra, została znaleziona z nożem myśliwskim wbitym w brzuch. Dwudziestodwuletni Malachai, jej brat bliźniak, nie został odnaleziony". Wysoka blondynka siedzi zapatrzona w tekst, nie zdając sobie sprawy, że jest obserwowana. Młody chłopak wyszedł z ukrycia. Spokojnym krokiem zaczął zbliżać się w stronę nastolatki."Biedna dziewczyna" - pomyślał, podchodząc do niej. Położył rękę na jej ramieniu. Krzyknęła i z przerażeniem zaczęła uciekać.-Nic ci to nie da! - krzyknął za nią. Pojawił się tuż przed nią. Skrzywiła się z bólu, gdy zaczął zabierać jej magię. Skręcił jej kark. Bezwładne ciało osunęło się na trawę.-Kiedyś stąd wyjdę - szepnął, wracając do domu. -To tylko kwestia czasu.
Moja opinia -> Na samym początku, opowiadanie bardzo przypomina mi " Pamiętniki Wampirów" i jest widać, że właśnie ten serial jest podstawą tej historii. Sam początek mnie zdenerwował...
Mi osobiście zaczyna podobać się dopiero od 2 rozdziału. Zaczyna odbiegać od tematyki serialu, także widać rozwijający się pomysł autorki.
W niektórych miejscach brakuje przecinka oraz kropki. No i robisz ten sam błąd co Ci już wyjaśniałam w ostatniej recenzji, otóż po dialogu jest myślnik ( - ).
Nie znalazłam jakichkolwiek powtórzeń w tekście więc nie mam się do tego jak przyczepić.
Ćwicz nad długością rozdziału, bo w tej historii są one serio krótkie. Masz bogate słownictwo, więc myślę, iż nie byłoby to problematyczne.
Ogólnie, jak już rozkręcisz historię, tak jak masz utworzoną ją w głowie to tworzy się niesamowita fabuła.
Więc lepiej by było jakbyś tworzyła tylko swój pomysł, a nie dodawała jeszcze jakąś cześć z serialu, taka jest moja myśl, ale każdy pisze jak chce :)
Nie wiem już co za bardzo pisać, także lepiej będzie jak skończę tą recenzję :)
Ocena : 8,5/10
Mimo wszystko...
Serdecznie polecam kolejne opowiadanie tej autorki, ma ona wielki talent! Oczywiście miło by było pozostawić po sobie ślad. Dla czytelnika to moment, a dla twórcy wielka radość.
Pozdrawiam :3
YOU ARE READING
Recenzje || ZAMKNIĘTE
РазноеJest wiele opowiadań i książek nie zauważonych, a na prawdę wartych uwagi. Pewnie autorka myśli sobie co zrobić aby zyskały czytelników, a także vote oraz komentarze ( coś o tym wiem ). Jednym słowem tej osobie, która wylewa siódme pot...