Tytuł -> Dark Sunshine | Isaac Lahey |
Autor -> Violet676
Opis autorki :
Włamania, kradzieże... To wszystko nie umywa się do morderstw, które Violet wraz ze Stiles'em badali wraz z policją. Jednak Violet odcięła się od tego. Po 3 latach, gdy jest pewna że to już przeszłość, pojawia się nowy morderca. Jest skazana na przeszukiwanie kolejnych miejsc zbrodni i... towarzystwo Isaac'a Lahey'a, który postanowił ją chronić. Jednak w całej tej sytuacji jest jeszcze ktoś, kto chce ją chronić.
Moja opinia -> Opowiadanie jest pisane... ciekawie.
Widać że oglądasz lub oglądałaś serie " Teen Wolf ", a ja to czuje bo sama także jestem bardzo dobrze zapoznana z tym cyklem. Może troszkę denerwować, podobieństwo szukania tych wszystkich morderstw. Pojawiły się identyczne imiona oraz nawet ojciec Stilesa.
Jednak każdy pisze jak chce oraz oczywiście to nie jest pod żadnym względem plagiat.
Relacje między Violet, a Isaac'em bardzo mi się spodobały.
Tak jak w ostatnim opowiadaniu są momenty kiedy wybuchłam śmiechem, pełne wzruszenia oraz zaskoczenia lecz także w w pewnych momentach miałam chęci rozszarpania bohaterów ( xdd ).
Podobno jest druga część, jednak autorka ( tak jak już wcześniej wspomniałam ) ma strasznie dużo opowiadań oraz co jakiś czas dodaje nowe.
Emm... pamiętaj aby uważać na te powtórzenia, ponieważ pojawiły się w opowiadaniu :)
Opowiadanie jest oczywiście oryginalne, tym bardziej z kimś takim jak Daniel Sharman ( Isaac ). Wspomniałam o nim ponieważ na Wattpadzie to rzadkość gdy ktoś o pisze opowiadanie z tym aktorem. Więc Ś W I E T N I E !!!!
Ocena: 9 / 10
Serdecznie zapraszam do przeczytania Fanfictiona z Isaac'em Lahey'em bo warto !!! A tym bardziej pozostawić ślad dla autorki, dla czytelnika to tylko chwila...
Pozdrawiam :3
YOU ARE READING
Recenzje || ZAMKNIĘTE
CasualeJest wiele opowiadań i książek nie zauważonych, a na prawdę wartych uwagi. Pewnie autorka myśli sobie co zrobić aby zyskały czytelników, a także vote oraz komentarze ( coś o tym wiem ). Jednym słowem tej osobie, która wylewa siódme pot...