Dark Blood |Tate Langdon|

77 7 1
                                    


                                                                  Tytuł  -> Dark Blood | Tate Langdon |

                                                                 Autor ->  Violet676


                                            Opis autorki :

Brak


      Moja opinia -> Opowiadanie jest pisane cudownie.

Jednak sądzę, że powinnaś popracować nad tym opisem książki. Jest to pierwsze wrażenie czytelnika, a wiadomo że pierwotne odczucie jest najważniejsze. Zachęcenie odbiorcy do kontynuowania dalszego czytania...

Lecz jeśli chodzi o  schludność pracy, możesz zmienić  czcionkę --- pogrubić czy przechylić jak piszesz, na przykład wiadomości między Violet, a Tatem, tak jakoś to wyróżnić spośród całego tekstu.

Sądzę, że mało jest znanych opowiadań z cyklu American Horror Story, a tym bardziej tak ciekawych jak ta. Mnie się spodobała, a jak coś mi się podoba to oczywiste jest że pozostawię po sobie ślad w postaci chociażby gwiazdeczki, ponieważ wiem jakie to jest ważne dla piszącego to opowiadanie!

Są momenty w książce namiętne, pełne tajemnic, przerażenie, wzruszenie,  budzące uśmiech na twarz, a także chęć rozszarpania twórcy przez przerwanie rozdziału w najmniej odpowiednim dla osoby czytającej momencie --- czyli napięcie co osobiście uwielbiam, a nienawidzę opowiadań  w których bardzo mało się dzieje i można zapewne czytając zasnąć.

Rozdziały nie są długie, ale także nie są bardzo krótkie są takie ... wystarczające.

Zdarzają się drobne literówki, ale nikt nie jest idealny, prawda?

Autorka wzbudziła we mnie szczery podziw, aktualnie ma 21 historii z czego 4 są zakończone. Nie wiele ludzi potrafi zacząć pisać tak wiele i wszystko ogarniać, oczywiście jest to jeszcze bardzo czasochłonne.

Powodzenia w dalszym tworzeniu oraz oczywiście wspaniałych pomysłów.


Ocena : 10/10


Gorąco polecam FanFiction o tak nie typowym temacie, jest warto także pozostawić dla autorki ślad. Dla czytelnika to tylko chwila a dla  pisarza wielka radość !!!


Pozdrawiam :3

Recenzje || ZAMKNIĘTEWhere stories live. Discover now