Tytuł -> Toxic. Harry Styles.
Autor -> @SheelaVie
Opis autorki :
~ Miłość i nienawiść żyjące z sobą pod jednym dachem.Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest. Miłość wszystko przetrzymaNienawiść okrutna jest, bezlitosna jest. Nienawiść wszystko zatruje. ~Vienna to osiemnastoletnia dziewczyna, do której los już od początku postanowił się nie uśmiechać. Na co dzień uzdolniona uczennica jednego z najlepszych liceów, córka mieszkająca z ojcem alkoholikiem zmuszającym ją do aktów seksualnych. W nocy- prostytutka obsługująca klientów w Querer- klubie Jurija- przyjaciela ojca dziewczyny. Jedną z nocy pamięta najlepiej, bowiem zostaje wtedy kupiona na dwa tygodnie przez tajemniczego chłopaka, którym jak się okazuje jest Harry. Chłopak już od ich pierwszego, niefortunnego spotkania postanawia ją zniszczyć. Niezwykła okazja nadarza mu się wtedy, gdy Jurij na jego prośbę przyprowadza mu najbardziej uległą i cichą z swoich dziewcząt. Tak oto Vienna wkracza w mroczny świat chłopaka. Ona jest niewinna i dobra. On widzi w niej ucieleśnienie najgorszych wspomnień. Postanawia ją zniszczyć- fizycznie i psychicznie. Dziewczyna stając w opozycji do jego zamiarów- postanawia go uratować.
Moja opinia -> Kolejne opowiadanie pisane perfekcyjnie. Tak bardzo bogate słownictwo, że przy niektórych słowach po prostu się zatrzymywałam i sprawdzałam w Google co oznacza. Bajka jednym słowem. Mogę się przy tobie spokojnie schować ;)
Kochany Niall --- potęga :) Literówki --- są pojedyncze, ale one są tak rzadkie że nie ma się co przejmować. Każdy domyśli się sensu i tak dalej więc się nie martw. Także nikt nie jest idealny więc spokojnie dziewczyno :)Zwiastun --- mnie zmiażdżył. Po nim czułam to samo co przed czytaniem poprzednich rozdziałów, czyli jedną wielką ekscytacje i tylko takie myśli " kurna ciekawe co będzie dalej " lub " odezwij się do Harrego!".
Rozdziały długie, ciekawe i niesamowite. Tak jak w każdej książce z rozdziału na rozdział jest coraz więcej dialogów, super.
Więc dziewczyno bierz się za kolejne rozdziały. Piszesz dla siebie, a gwiazdki i komentarze są takim dodatkiem - oczywiście bardzo motywują, ale zauważ że każdy tak zaczynał i z czasem będzie ich coraz więcej, zobaczysz :) Jak ci bardzo na nich zależy możesz pisać do kogoś z zaproszeniem. Są takie dziewczyny tu na Wattpadzie które tylko na to czekają.
Takie jeszcze jedno pytanie. Pierwszy raz coś piszesz? Bo mam wrażenie, że to już jest jakiś wyższy poziom.
I jeszcze jedno ------ Treść POTĘGA !!!!!!!
Ocena : 10/10 --- jakżeby inaczej? ; )
Serdecznie zapraszam do przeczytania fanów Fanfiction z Harrym Stylesem !!!!
YOU ARE READING
Recenzje || ZAMKNIĘTE
RandomJest wiele opowiadań i książek nie zauważonych, a na prawdę wartych uwagi. Pewnie autorka myśli sobie co zrobić aby zyskały czytelników, a także vote oraz komentarze ( coś o tym wiem ). Jednym słowem tej osobie, która wylewa siódme pot...