Tytuł -> my little angel {bam}
Autor -> xunluckyxx
Opis autora:
Historia trzech sióstr, które przeprowadzają się do nowego kraju. Spotykają tam dwóch miłych chłopaków. Czy coś z tego wyniknie? Czy to spotkanie odmieni ich życie? Jak potoczą się ich losy?
Moja opinia:
(minusy)
~ wkradają się drobne literówki;
~ wkradł Ci się taki małą błąd w dialogu, ponieważ napisałaś "np.", a raczej jak z kimś rozmawiasz to tak nie mówisz, prawda? Myślę, iż bardziej odpowiednia jest rozbudowana forma czyli "na przykład";
~ zdarza Ci się powtarzać "i";
(koniec)
Opowiadanie czyta się bardzo swobodnie, nie ma tam jak dal mnie jakiś wybuchowych akcji, czy coś z tych rzeczy. Jest to taka typowa opowieść pod kocyk i do herbatki, aby wypocząć. Nawet mi się spodobało, mimo to że nie czytam z reguły opowiadań z BAM :)
Ciekawa fabuła - jest w swoim rodzaju oryginalna, ponieważ z reguły wyjeżdża do innego kraju jedna dziewczyna i akcja kręci się wokół niej, a tutaj tak nie ma.
Muszę jednak przyznać, że jeśli chodzi o opisu ubioru, a zdjęcia, większą moją uwagę przykuły zdjęcia.
Zadziwia mnie, że ten Leo wchodzi sobie do domu razem z Kamilą ( Paulina o tym nic nie wie ), ale mówi do niej jakby siedział od dawna i ona też się tak zachowuję, no jak dla mnie to dziwne.
Masz rozbudowaną formę wypowiedzi, jednak od czasu do czasu zapominasz takiego małego szczegółu, jak postawić kropkę na końcu.
Także powodzenia i ciekawych pomysłów, które ładnie ubierzesz w słowa.
Polecam się na przyszłość :)
Ocena: 8,5/10
Zapraszam serdecznie do zapoznania się z opowiadaniem oraz pozostawienie po sobie jakiegoś śladu, ponieważ dla czytelnika to tylko chwila, a dla twórcy wielka radość!!!
Pozdrawiam :3
YOU ARE READING
Recenzje || ZAMKNIĘTE
RandomJest wiele opowiadań i książek nie zauważonych, a na prawdę wartych uwagi. Pewnie autorka myśli sobie co zrobić aby zyskały czytelników, a także vote oraz komentarze ( coś o tym wiem ). Jednym słowem tej osobie, która wylewa siódme pot...